Simone

Vriendelijke medewerkers.
Mooi jump park!

Beste Simone,
Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling, wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Van Vugt

Super leuk park en vriendelijk personeel

Beste Van Vugt,
Super erg bedankt voor de mooie beoordeling en jullie bezoek aan Jumpsquare Veghel. Hopelijk zien we jullie snel weer terug.

Christel

Kinderen kunnen zich hier prima vermaken, horeca gedeelte en wc's waren slecht schoon gehouden

Beste Christel,
Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek en review.
Beste Christel,
Wij willen u graag bedanken voor uw bezoek en review.
Wij proberen ons horecagedeelte en de sanitaire voorzieningen zo accuraat mogelijk schoon te houden, helaas is dit tijdens uw bezoek niet naar behoren gelukt, wij gaan intern kijken hoe we dit in de toekomst beter aan kunnen pakken.

Sandra

Tof park, kinderen kunnen lekker uitrazen. Jumpmasters zijn bereid leuke trucks voor te doen.

Beste Sandra,
Dankjewel voor jouw mooie review en super beoordeling. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Niels van helvoort

Het is een goed park en je kunt er doen wat je wilt

Beste Niels van Helvoort,
Hartelijk dank voor uw mooie review, hopelijk komt u snel nog eens terug.

Christijn

Mooi park. Veel verschillende indelingen en trampolines. Goede begeleiding als je hulp of advies wilt.

Beste Christijn,
Wij willen u graag bedanken voor uw mooie review en beoordeling. Super fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn begeleid.

Pieter

Super mooi park, alles netjes en schoon en vriendelijk personeel!

Beste Pieter,
Leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over ons park, hopelijk tot snel!

pedro

Super park. veel geleerd en uitleg gekregen.

Beste Pedro,
Hartelijk dank voor jouw review.
Wij stellen jouw feedback erg op prijs.

Pieter

Superstreng. Er mag niets. Kind is jarig maar er wordt totaal geen aandacht aan besteed. Tot op de seconde springen en dan wordt je er ook meteen vanaf gehaald. 180 euro betaald en dan nog 4 euro... Superstreng. Er mag niets. Kind is jarig maar er wordt totaal geen aandacht aan besteed. Tot op de seconde springen en dan wordt je er ook meteen vanaf gehaald. 180 euro betaald en dan nog 4 euro vragen voor een kan ranja. In en In triest. Heb me dood geërgerd aan die mentaliteit. De mensen die er werken kijken ook heel chagrijnig. Voor mij geen jumpsquare veghel meer. Proberen wel een keer een andere vestiging.

Beste Pieter,
Wat vervelend om te lezen dat u niet de ervaring heeft gehad bij Jumpsquare Veghel waar u van te voren op had gehoopt. Het feit dat onze medewerkers een chagrijnige indruk op u hebben gemaakt is iets waar wij zeker mee aan de slag gaan, dat vinden wij namelijk ook onacceptabel. Wat betreft de andere punten die u benoemd ben ik bang dat u dit in alle parken tegen gaat komen. Vanwege de veiligheid en eerder voorgevallen incidenten hebben de medewerkers de instructie gekregen om erg oplettend de veiligheid van onze gasten te waarborgen. Vandaar worden de jumpsessies/tijden ook strikt in de gaten gehouden aangezien er niet meer dan het toegestane aantal Jumpers tegelijk op de baan mogen staan.

Claudia

Onvriendelijke scheidsrechters. Blaffen de kinderen af die springen. Volgens mij is het een springhal? Er mag niet hoog gesprongen worden (waar staat dat?), er mag niet gerend worden ( waar staat... Onvriendelijke scheidsrechters. Blaffen de kinderen af die springen. Volgens mij is het een springhal? Er mag niet hoog gesprongen worden (waar staat dat?), er mag niet gerend worden ( waar staat dat?), er mag niet geklommen worden (waar staat dat?), ze mogen wel betalen en luisteren en wandelen en rustig op en neer springen. Belachelijke 'jumpmasters'! Kunnen ze beter de kids iets tofs leren ipv wegjagen. Ze zijn zelfs van de arena verwijderd 2 x 10 minuten! Wij kwamen er al veel minder, maar nu komen we helemaal niet meer!

Beste Claudia,
Beste Claudia,
Wat vervelend om te lezen dat uw kinderen en u een dergelijk negatieve ervaring hebben gehad bij Jumpsquare Veghel. Het klopt inderdaad dat onze Jumpmasters veiligheid hoog in het vaandel hebben staan en dat zij er op aangekeken worden wanneer de regels op de baan niet worden gevolgd. Vandaar proberen wij de regels die gelden voor ons park zo duidelijk mogelijk weer te geven op de borden bij binnenkomst, de stickers bij alle attracties, het filmpje bij binnenkomst en de uitleg wanneer de kinderen de baan opkomen. Wij vinden het erg jammer dat wij jullie niet de positieve ervaring hebben kunnen bieden die wij een groot deel van onze gasten wel kunnen bieden en hopen ondanks alles dat jullie toch nog eens terug komen bij ons of bij een van onze andere mooie parken.