Evb

Heerlijk springen, genoeg variatie
Aandachtspunt: strenge regels, begrijpelijk maar de toezichthouders schreeuwden behoorlijk waardoor sommige kinderen wat bang voor ze werden.
Muziek...
Heerlijk springen, genoeg variatie
Muziek was absoluut niet op kinderen afgestemd, zowel qua teksten als de stijl (keihard gebonk).

Bram

Echt een leuk en mooi park, vriendelijk personeel en lekker eten!

Miranda Hendriks

Goed geregeld, netjes, veilig, goede service.

Wessel

Kinderen hebben super veel plezier gehad, mijn vrouw en ik hebben ondertussen heerlijk kunnen genieten van een mooie borrelplank en konden ondertussen alles in de gaten houden vanaf het... Kinderen hebben super veel plezier gehad, mijn vrouw en ik hebben ondertussen heerlijk kunnen genieten van een mooie borrelplank en konden ondertussen alles in de gaten houden vanaf het overzichtelijke terras.

Ilse Verheijen

Te commercieel, niet klantvriendelijk. Voor E 200,- kinderfeestje geboekt en kregen commentaar dat we zelf wat spekjes op tafel zetten voor de kinderen. Kregen 2 kannen ranja ipv 3 omdat we 8... Te commercieel, niet klantvriendelijk. Voor E 200,- kinderfeestje geboekt en kregen commentaar dat we zelf wat spekjes op tafel zetten voor de kinderen. Kregen 2 kannen ranja ipv 3 omdat we 8 kinderen bij hadden (1 kan per 3 kinderen, sorry... 1 kind te weinig). Koffie kon ik niet aan de bar bestellen en moest hem vervolgens ook nog zelf ophalen (terwijl er niks te doen was). Klantvriendelijkheid valt hier nog veel te winnen.

Kim

Disco party geboekt
Maar vond 't weinig Disco helaas.
Ook jammer dat van de kaart er de helft niet te bestellen was. Zoals de baguette,s.
Friet ,en kroket was niet lekker (sorry) Disco party geboekt
Maar vond 't weinig Disco helaas.
Friet ,en kroket was niet lekker (sorry)

Gelukkig vonden de kinderen het jumpen wel erg leuk

Helga Senders

Mijn zoon volgt de trick lessen en vind het geweldig! Ook de dag stage lopen voor school was een feest we komen hier wekelijks en het is altijd gezellig