Lisette

Jumpen is leuk maar er was niet eens de mogelijkheid voor koffie en thee. Dat het apparaat een dag eerder kapot was gegaan kan maar dan regel je toch iets vervangends.

Lilly Hamers

Mijn dochter was verkeerd geland na een sprong en zich bezeerd. Er kwam meteen een medewerker controleren of ze niets gebroken had en ze kreeg een coolpack. Super goed!

Addie

Het jumpen is heel leuk voor de kinderen, niets op aan te merken! Jammer dat je bij de kantine als je wilt pinnen, alleen nog maar kan bestellen via een computerzuil. Super onpersoonlijk en klant... Het jumpen is heel leuk voor de kinderen, niets op aan te merken! Jammer dat je bij de kantine als je wilt pinnen, alleen nog maar kan bestellen via een computerzuil. Super onpersoonlijk en klant onvriendelijk. De voorraad op de zuil klopte ook niet met het aanbod in de kantine. Het is dat we de kinderen wat lekkers beloofd hadden, maar voor mij is dat een enorme afknapper.

René

Accommodatie is zeer goed maar de consumpties veel te duur. Half kopje koffie voor bijna €3 is belachelijk.

Jolanda Welling

Gisteren met 12kinderen bij jullie geweest,zelf ook nog even gesprongen,echt geweldig,wat ‘n belevenis,echt ‘n aanrader,bedankt voor de leuke middag.

Wendy

De meiden kunnen zich er prima vermaken en hebben het altijd prima naar de zin.

De meiden kunnen zich er prima vermaken en hebben het altijd prima naar de zin.

Wij hadden de waiver al getekend maar hebben ruim 12 minuten staan wachten omdat de man achter de balie het gezellig had met bekende om die binnen te laten en het hele weekend door te spreken. Mijn kinderen waren hierdoor 4 minuten later aan het springen. Toen wij aan de beurt waren waren we binnen 1 minuut klaar want toen kon hij wel opschieten. Dit was echt wel een min punt. Krijg er dan toch ongeduldige kinderen door wat begrijpelijk is want die tijd krijgen ze er niet bij. Mocht de persoon nou met werk bezig zijn geweest was het een ander verhaal geweest.

Reactie Jumpsquare Veghel:

Beste Wendy,
Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling en de nuttige feedback, dit stellen wij erg op prijs.
Het stelt ons teleur dat wij u niet de service hebben kunnen bieden aan de...
Beste Wendy,
Het stelt ons teleur dat wij u niet de service hebben kunnen bieden aan de balie die wij nastreven. We hebben inmiddels de dag van uw reservering achterhaald en zullen met het team van deze dag bespreken wat er mis is gegaan en hoe dit in het vervolg beter moet.
Wel ontzettend fijn om te lezen dat uw kinderen zich prima hebben vermaakt, hopelijk komen ze snel weer eens terug.
Met sportieve groet,
Roy A