Simone Gieling

Leuke combinatie van trampoline en airpark

Marieke Knol-Gijsbers

Er was een ongeluk gebeurd met de jarige vh kinderfeestje, maar werd keurig afgehandeld voor de jarige en het hele feestje.

Judith

Het is wel erg jammer dat mijn zoon nog steeds zijn persoonlijke boodschap van Boaz niet heeft ontvangen. Het was ook heel erg druk.

Marlies

Kinderen hebben heerlijk gesprongen. 1 ster minder voor de hele harde muziek en de vieze frituurlucht.

Marianne, Senne en Damian van Merwijk

Het is mooi, groot, schoon, leuke verschillende trampoline’s, coole glijbaan en super aardig personeel, wij komen best vaak vanuit Arnhem omdat de rit het echt waard! Top!!

Ramona

Overal lag grote plassen water op de grond in het restaurant. Onderkant van mn tas werd nat en t water stonk enorm. De vloer word na attendering heel onhandig en onpraktisch schoon en droog... Overal lag grote plassen water op de grond in het restaurant. Onderkant van mn tas werd nat en t water stonk enorm. De vloer word na attendering heel onhandig en onpraktisch schoon en droog gemaakt. Het werd alleen maar erger. Eten duurde lang en was koud. Ongemotiveerd personeel.

Reactie Jump-XL Ede:

Beste Ramona,
Beste Ramona,
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.
Team Jump XL