Marianne, Senne en Damian van Merwijk

Het is mooi, groot, schoon, leuke verschillende trampoline’s, coole glijbaan en super aardig personeel, wij komen best vaak vanuit Arnhem omdat de rit het echt waard! Top!!

Ramona

Overal lag grote plassen water op de grond in het restaurant. Onderkant van mn tas werd nat en t water stonk enorm. De vloer word na attendering heel onhandig en onpraktisch schoon en droog... Overal lag grote plassen water op de grond in het restaurant. Onderkant van mn tas werd nat en t water stonk enorm. De vloer word na attendering heel onhandig en onpraktisch schoon en droog gemaakt. Het werd alleen maar erger. Eten duurde lang en was koud. Ongemotiveerd personeel.

Beste Ramona,
Beste Ramona,
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Boaz Scheuter

Overzichtelijk,.ruim en zelfs bij drukte genoeg te doen.

Ilse

Erg leuke, veelzijdige jumparena. En voor ouders gezellig zitten met goed overzicht op de trampolines. Lekkere koffie met appeltaart! 😉

Van der Meer

Voor de kinderen is het echt super leuk! Die hebben een geweldige tijd.
Maar als het gaat om de horeca mag daar nog wel wat verbetering in komen.
Ik kreeg warme appeltaart met een...
Voor de kinderen is het echt super leuk! Die hebben een geweldige tijd.
Maar als het gaat om de horeca mag daar nog wel wat verbetering in komen.
Ik kreeg warme appeltaart met een ingestorte klodder slagroom (doe dat dan appart in een schaaltje) en een vies vorkje
De cappuccino is koud of lauw
De drinkbekers van de limonade krijg je kleddernat mee. Ik heb ze eerst zelf in de wc omgespoeld. Natte bekers 🤢

Hi,
Hi,
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Koen Bolder

Te druk en personeel moet meer begeleiden.

Beste Koen,
Beste Koen,
Bedankt voor jouw review! Wat jammer dat jouw bezoek niet helemaal naar verwachting is gelopen. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.