Marloes ijzerman

Veel variatie in het jumpgedeelte, enig minpuntje het was steenkoud in het zitgedeelte beneden

Gema Alvaro

Bij aanvang bleek onjuiste pakket te zijn klaargezet, maar na kort overleg was het dik in orde! Super leuk voor de kinderen, heb ze alleen gezien voor drinken/snack in 2,5u! Alleen voor de... Bij aanvang bleek onjuiste pakket te zijn klaargezet, maar na kort overleg was het dik in orde! Super leuk voor de kinderen, heb ze alleen gezien voor drinken/snack in 2,5u! Alleen voor de volwassenen die niet meespringen is het in december MEGA koud! Heb al die tijd met mn dikke winterjas aangezeten en had het desondanks ontzettend koud; dat moet anders kunnen! Misschien iets van verwarmde kussentjes, of iets van stralingswarmte bij de lounge zitjes?

Ellen van der Perk

Super service, enorm vriendelijke medewerkers, goede speelfaciliteiten met streng oog op de veiligheid, lekker en mooi verzorgd eten.

H

Een vreselijke herrie. Hier wil je je kind niet brengen...

Reactie Jump-XL Ede:

Bedankt voor jouw beoordeling! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de... Bedankt voor jouw beoordeling! Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

M. de Laat

De kinderen vonden het fantastisch. Als ouder vond ik het een drama, qua geluid (hoofdpijn!) en kou. Het zou fijn zijn als er in het gebouw een rustige(re) plek gemaakt kan worden. Ook de veiligheid... De kinderen vonden het fantastisch. Als ouder vond ik het een drama, qua geluid (hoofdpijn!) en kou. Het zou fijn zijn als er in het gebouw een rustige(re) plek gemaakt kan worden. Ook de veiligheid kon beter. Er sprongen jonge kinderen rond (zonder begeleiding) die de regels niet kenden en daardoor ontstonden er gevaarlijke situaties.

Mariska

Voor ons kinderfeest stond de party tafel niet klaar en zei men dat wij een verkeerde tijd hadden doorgegeven. Wat niet zo is aangezien de tijd bevestigd is per e-mail?
Daarnaast vond men dat...
Daarnaast vond men dat wij eerder moesten eten (tijdens de jumpsessie) omdat wij de tijd verkeerd hadden doorgegeven. Ook weer onjuist :-( , jullie hadden namelijk zelf een verkeerde tijd genoteerd. Dit vind ik zelf wel erg storend.

Wij hadden per e-mail doorgegeven 14:30-16:30. Dit was ook per e-mail bevestigd.
Maar jullie zeiden dat wij 16:30-18:30 hadden geboekt.

De hal en faciliteiten mooi en top voor de kinderen!

Beste Mariska,
Beste Mariska,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback in ieder geval erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan helemaal naar wens zal verlopen.

Vervoorn

Het was fantastisch alleen de muziek vonden wij echt te hard staan wat voor ons echt een rede is om de volgende keer ergens anders feestje te houden.

Reactie Jump-XL Ede:

Bedankt voor je beoordeling! We vinden het jammer dat jullie bezoek niet volgens verwachting is verlopen. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over jullie... Bedankt voor je beoordeling! We vinden het jammer dat jullie bezoek niet volgens verwachting is verlopen. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over jullie ervaring. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat het bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Angela Baardman

Jumpen was leuk. Maar weinig friet en geen bandjes of challenge cards voorradig voor het gereserveerde feestje, wel andere bandjes gekregen. Maar geen extra friet, was wel besteld maar niet gekomen... Jumpen was leuk. Maar weinig friet en geen bandjes of challenge cards voorradig voor het gereserveerde feestje, wel andere bandjes gekregen. Maar geen extra friet, was wel besteld maar niet gekomen helaas.

Beste Angela,
Beste Angela,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat het kinderfeestje niet geheel naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.