Vervoorn

Het was fantastisch alleen de muziek vonden wij echt te hard staan wat voor ons echt een rede is om de volgende keer ergens anders feestje te houden.

Reactie Jump-XL Ede:

Bedankt voor je beoordeling! We vinden het jammer dat jullie bezoek niet volgens verwachting is verlopen. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over jullie... Bedankt voor je beoordeling! We vinden het jammer dat jullie bezoek niet volgens verwachting is verlopen. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over jullie ervaring. We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat het bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Angela Baardman

Jumpen was leuk. Maar weinig friet en geen bandjes of challenge cards voorradig voor het gereserveerde feestje, wel andere bandjes gekregen. Maar geen extra friet, was wel besteld maar niet gekomen... Jumpen was leuk. Maar weinig friet en geen bandjes of challenge cards voorradig voor het gereserveerde feestje, wel andere bandjes gekregen. Maar geen extra friet, was wel besteld maar niet gekomen helaas.

Reactie Jump-XL Ede:

Beste Angela,
Beste Angela,
Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat het kinderfeestje niet geheel naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Simone Gieling

Leuke combinatie van trampoline en airpark

Marieke Knol-Gijsbers

Er was een ongeluk gebeurd met de jarige vh kinderfeestje, maar werd keurig afgehandeld voor de jarige en het hele feestje.

Judith

Het is wel erg jammer dat mijn zoon nog steeds zijn persoonlijke boodschap van Boaz niet heeft ontvangen. Het was ook heel erg druk.

Marlies

Kinderen hebben heerlijk gesprongen. 1 ster minder voor de hele harde muziek en de vieze frituurlucht.