Wassim

Mijn zon en zijn vrienden hebben t super leuk gevonden

Diana stoorvogel

Het was te druk en de frietjes kan je tellen zo weinig in de bakjes voor de prijs echt schandalig

van Ommeren

Niks is perfect en meningen kunnen nogal verschillen over wat is goed en wat niet

M Overmars

De kinderen vinden het echt veel leuker dan jumpsquare. We hadden kinderfeestje geboekt. De werknemers daar gaven bij aankomst aan dat ze 23 kinderfeestjes hadden die dag. Het was ook echt mega... De kinderen vinden het echt veel leuker dan jumpsquare. We hadden kinderfeestje geboekt. De werknemers daar gaven bij aankomst aan dat ze 23 kinderfeestjes hadden die dag. Het was ook echt mega druk
Wat ik enorm slecht vind is dat er zoveel boekingen zijn maar de keuken het niet aan kan. Wij als ouders konden met moeite na lang zeuren ook eten bestellen. Dat moet echt veranderen kwa service want mensen gaan hier niet mee akkoord daarom is mijn eindoordeel 3 sterren

Reactie Jump-XL Ede:

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat de kinderen het leuk hebben gehad. Maar jammer om te lezen dat het bestellen van eten niet volgens verwachting verliep. We stellen je feedback erg... Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat de kinderen het leuk hebben gehad. Maar jammer om te lezen dat het bestellen van eten niet volgens verwachting verliep. We stellen je feedback erg op prijs en nemen dit mee om onze service te verbeteren. We hopen echter je alsnog een keer te mogen verwelkomen en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens wens zal verlopen.
Team Jump XL

Mariska

Mijn dank gaat uit naar Tom de Vente .. bedankt voor de reservering die u voor ons hebt gemaakt ! Wij hebben met de hele klas meer dan genoten !
Mvg, Mariska