yazici

Het was de eerste keer, ik vond het iets aan de prijzige kant, vond het niet hygiënisch dat er overal met sokken gelopen werd, en daarna met dezelfde sokken springen, dat was echt een minpunt. Het was de eerste keer, ik vond het iets aan de prijzige kant, vond het niet hygiënisch dat er overal met sokken gelopen werd, en daarna met dezelfde sokken springen, dat was echt een minpunt.
wat ik verder nog wilde aankaarten is het volgende; mij dochter was naar een verjaardagsfeest van een vriendje, na afloop kreeg ze van jump xl een zak snoep, hier zat varkensgelatine in, dit is echt een no go.

Reactie Jump-XL Ede:

Beste Yazici,
Beste Yazici,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling. We vinden het erg jammer om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

R. Blok

Kind vond het geweldig. Bediening was goed.
En…. Boaz gezien en handtekening gekregen.

Arjen Wiersma

Leuk park, veel verschillende soorten trampolines

Tim Hoveling

Gezellig groot overzichtelijk, behalve het airport maar is wel leuk

Mari

Wij konden door omstandigheden niet lang jumpen. maar heel erg netjes opgelost!.
Heel erg aardig personeel, en begripvol, heel netjes en super klantvriendelijk! Dat viel mij echt op! Ze zijn goed opgeleid, lekkere koffie!
Mooi gepresenteerd.
Van dit alles kunnen veel bedrijven en jongeren tegenwoordig nog leren.
Trap was pijnlijk met sokken

S

Medewerkers zijn super klantvriendelijk en houden alles netjes, opgeruimd en schoon. Ik ben al in veel trampolineparken geweest maar heb het nog nooit ergens zo netjes en schoon gezien! Top.