Sevde Arslan

Het was leuk! Echter vond ik personeel die dag erg mager. Ze stonden daar met ze 5e 6e achter de kassa en niemand die mij te woord kwam staan. Ik stond precies voor hun en keek iedereen aan maar nog... Het was leuk! Echter vond ik personeel die dag erg mager. Ze stonden daar met ze 5e 6e achter de kassa en niemand die mij te woord kwam staan. Ik stond precies voor hun en keek iedereen aan maar nog steeds werd ik niet geholpen. Patat besteld, werd aan tafel gebracht, het werd bijna gegooid op tafel waardoor er ook patat vanaf viel. Geen sorry niks. Ik vond ze onbeschoft.

Reactie Jump-XL Ede:

Beste Sevde,
Beste Sevde,
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je echter nog een keer te mogen verwelkomen en hopen dat je bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

Shamla

Slechte ventilatie, rook behoorlijk naar zweet. Die blokdingen roken naar stinkvoeten, weinig Zitplek, veel kleine kinderen die als ongeleide projectielen voor je voeten rennen. M’n broertjes en... Slechte ventilatie, rook behoorlijk naar zweet. Die blokdingen roken naar stinkvoeten, weinig Zitplek, veel kleine kinderen die als ongeleide projectielen voor je voeten rennen. M’n broertjes en zusjes vonden het wel leuk verder.

Wendy

Het was te druk en vreselijk chaotisch geen plek voor de ouders om te zitten, hebben we van de ruim 2 uur maar een groot gedeelte in de auto zitten wachten en heen weer lopen om onze zoon en zijn... Het was te druk en vreselijk chaotisch geen plek voor de ouders om te zitten, hebben we van de ruim 2 uur maar een groot gedeelte in de auto zitten wachten en heen weer lopen om onze zoon en zijn vriendjes even te checken of alles goed ging. Voor ons niet gauw weer!

Verhoef

Leuk springpark voor de jeugd, mag wel wat meer gekeken worden naar hoeveel kinderen er toegelaten worden naar het aantal spring gelegenheden. Ze moesten vaak lang wachten tot ze ergens op konden.

Denise

Het was veelste druk zowel met ouders die daar zaten als zowel met de kinderen die aan het springen waren. Helaas viel het ook op dat er geen controle is op de kleuren die mogen springen daardoor... Het was veelste druk zowel met ouders die daar zaten als zowel met de kinderen die aan het springen waren. Helaas viel het ook op dat er geen controle is op de kleuren die mogen springen daardoor liep het volgens ons de drukte vooral daardoor op. Vooral veel jongeren die toezicht houden, lijkt wel alsof ze daardoor niet durven toe te spraken.

Prijs kwaliteit is daardoor erg duur. Erg jammer! Want als alles wel zou zijn zoals het hoort dan waren wij zeker terug gekomen!

Chantal

Gezellige sfeer, de zaal niet te druk met al te veel kinderen. Het was vakantie dus goed geregeld en lekkere muziek.

Jonkers

Ontzettend druk, ondanks de reservering. En de muziek stond zo onwijs hard, dat boven praten onmogelijk was!