Niek

Als je /de kinderen van springen houden is een trampolinepark altijd goed

Debby Overeem

Het is een mooi jumppark met wat leuke extra’s. Mijn kinderen hebben genoten.

Jolinda van den Brink

Veel trampolines, leuk opgezet. Ik ga naar de peuterochtenden met mijn zoontje van bijna 3

Suzanne

Kids vonden het fantastisch. En we hebben heerlijk geluncht.

Bernadette

Genoeg variatie voor iedereen en erg ruimtelijk. Top!

Linda Schellings

Mooi, ruim park met veel mogelijkheden! Als ouder kun je boven zitten en kun je bijna alles zien van de kinderen, top!!

Gea

De kuds vermaken zich er zo goed!
Vooral bij regenachtige dagen anders zien we ze liever buiten spelen.

Mascha

Te druk en heelemal overprikkeld, terwijl de kids wel dingen gewennt zijn. Misschien wat minder geluid en mensen toelaten. We zijn na n half huur vertrokken en kreegen de helft vant geld terug, dat... Te druk en heelemal overprikkeld, terwijl de kids wel dingen gewennt zijn. Misschien wat minder geluid en mensen toelaten. We zijn na n half huur vertrokken en kreegen de helft vant geld terug, dat was aardig en n goede compromis.

Reactie Jump-XL Ede:

Beste Mascha,
Beste Mascha,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw bezoek. Wij stellen je feedback in ieder geval erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel helemaal naar wens zal verlopen.
Team Jump XL