Mecit sahinturk

Laaste uur was er nietmand als we medewerker roepten om twister aantezeten was in twee min klaar en me zoons wilden steeds bij twister maar medewerker waren niet aardig zeggen ze weer met raar... Laaste uur was er nietmand als we medewerker roepten om twister aantezeten was in twee min klaar en me zoons wilden steeds bij twister maar medewerker waren niet aardig zeggen ze weer met raar gezicht.ze waren met schoonmaak bezig.

Beste Mecit,
Beste Mecit,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bezoek. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen echter dat we je alsnog een keer mogen begroeten en dat jouw bezoek dan wel geheel volgens verwachting zal verlopen.

Ede

Springen erg leuk. Service erg onder de maat. Erg racistisch . Autochtonen klanten krijgen koekje bij de koffie en vooral islamitische klanten niet. Moeten er zelf om vragen

Reactie Jump-XL Ede:

Dank je wel voor je beoordeling. We vinden het jammer dat je teleurgesteld was en bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak. We waarderen het dat je dit met ons hebt gedeeld. We nemen je... Dank je wel voor je beoordeling. We vinden het jammer dat je teleurgesteld was en bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak. We waarderen het dat je dit met ons hebt gedeeld. We nemen je feedback serieus en nemen dit mee om onze service te verbeteren. Onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen dat we de kans krijgen om het in de toekomst goed te maken.

Nicolien

Kinderen hebben zich goed vermaakt. Overzichtelijke ruimte en leuke trampolines. Ouders kunnen gezellig zitten en hebben zicht op kinderen.

Deborah Sabee

Het was heel leuk, mijn zoon is een groot fan van Boaz. Nadat ze bij de receptie niet heel behulpzaam waren omdat ik een trui wilde voor mijn zoon (ze zeiden dit is het laatste alles uitverkocht)... Het was heel leuk, mijn zoon is een groot fan van Boaz. Nadat ze bij de receptie niet heel behulpzaam waren omdat ik een trui wilde voor mijn zoon (ze zeiden dit is het laatste alles uitverkocht) kwam na nog een keer vragen aan een jongen achter de bar met een hele stapel aanlopen, deze jongen was wel behulpzaam! Ook het keykoord kon ik bij de receptie niet kopen terwijl ze er nog wel lagen, ze zei deze moeten blijven liggen voor de show. Maar het jumpen was fantastisch!

Rensa van Dijk

Gezellig ! Kinderen vermaken zich prima , lekker actief bezig 👍🏻

Sdr

Ik heb mijn voet gebroken

Reactie Jump-XL Ede:

Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt... Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons erover hebt geïnformeerd. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Jan

Voor de kids heel leuk. Uitleg was beetje weinig en gegeven door pubers die het zelf vooral erg grappig leken te vinden. Weinig zitruimte voor ouders/begeleiders.

Beste Jan,
Beste Jan,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Vermeij

Vriendelijk personeel, sanitair schoon goede koffie