Als je de offerte hebt getekend kun je offerte niet meer online bekjjken. Inmiddels heeft de adviseur de getekende offerte nagestuurd.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Prima voorlichting van de adviseur met goede uitleg van de mogelijkheden en beperkingen.

Wat viel u in positieve zin op?

De ervaring met dit soort projecten en de duidelijke uitleg . Zonder overdrijvingen en zonder verkeerde verwachtingen. Heel realistisch en betrouwbaar.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor het invullen van zo'n positieve review. Wij stellen uw reactie uiteraard zeer op prijs en wensen u veel wooncomfort van de nieuwe warmtepomp.

Enige tijd na installatie controle hoe de WP zijn werk doet in verhouding met het stroomverbruik. Wij hebben nu geen idee of het verhoogde stroomverbruik reëel is. De Remeha app geeft sterk... Enige tijd na installatie controle hoe de WP zijn werk doet in verhouding met het stroomverbruik. Wij hebben nu geen idee of het verhoogde stroomverbruik reëel is. De Remeha app geeft sterk afwijkende waarden aan tov de energieleverancier.

Advies gesprek. Duidelijke offerte. Erg tevreden over monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

Tijd welke genomen werd tijdens installeren en uitleg. Netjes werken. Kennis van de installateur.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Onze excuses voor de late reactie, maar er wordt contact met u opgenomen.

Nvt

2 keer afspraak niet nagekomen

Nog niets

Afspraak maken en dan uur eerder komen. Geen tijd om te wachten. Heeft het verder afgehandeld via de door mij gestuurde foto's

Goede service, kennis

Snelle afhandeling

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Bedankt voor het invullen van de review. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. Uw verbeterpunten nemen wij ter harte en wens u veel comfort van de warmtepomp.

H. Wissink

Hulp verlenen bij de subsidieaanvraag zoals Energiewonen deed bij de BTW teruggave.

We hebben hem nog maar een week. Tot nu toe is het goed bevallen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en netheid van de installateurs

X

Prettig gesprek

Goed geadviseerd. Prettige monteurs. En naar onze indruk kwalitatief goede monteur(s).

Goede service

Uitstekende service

Goed advies gesprek gehad. Nette monteurs en snelle levering.

Wat viel u in positieve zin op?

De korte tijd tussen het bestellen en uiteindelijk installatie.

Duidelijk zijn over lange levertijden èn over wel of niet hulp bij subsidie aanvraag

Vriendelijke monteurs

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij stellen uw reactie zeer op prijs. Wij nemen uw verbeterpunten ter harte en wordt intern teruggekoppeld.