Altijd vakwerk en vriendelijk personeel

Snelle, deskundige en prettige diensten

Alles prima geregeld, mooi resultaat!

Een zeer professionele organisatie, die in korte tijd vakwerk aflevert, en dat gepaard laat gaan met een geweldige service.

Super tevreden

Communicatie zeer goed en helder.
Duidelijke afspraken en denkt met je mee!
Vervangend vervoer was eerder niet beschikbaar, maar is desondanks toch geregeld na overleg.
Communicatie zeer goed en helder.
Duidelijke afspraken en denkt met je mee!

Reparatie was complex door meerdere schadegevallen, maar heel Goed opgelost.

Slechte service. Slechte reparatie. Klant word voor leugenaar uitgemaakt. Nooit meer ASN voor mij.

Reactie ASN Autoschade Nootdorp:

Wij herkennen ons totaal niet in deze review, wees zo sportief om u bij ons te melden zodat wij de mogelijkheid hebben iets te doen aan een, voor ons tot nu toe onbekende, situatie. Team ASN Nootdorp

Ik ben zeer tevreden met de manier waarop mijn schade is behandeld het personeel is klantvriendelijk en luistert goed wat het probleem is je wordt prima op de hoogte gehouden over de voortgang en de... Ik ben zeer tevreden met de manier waarop mijn schade is behandeld het personeel is klantvriendelijk en luistert goed wat het probleem is je wordt prima op de hoogte gehouden over de voortgang en de schade is tot tevredenheid perfect uitgevoerd

Zeer goede ervaring.
Alle afspraken worden vastgelegd. Over de stand van zaken wordt gecommuniceerd zonder dat je daar naar moet vragen.
Alle afspraken worden ook nagekomen! Zeer goede ervaring.
Alle afspraken worden ook nagekomen!
Personeel is uiterst vriendelijk.

ASN autoschade Nootdorp, is echt een top bedrijf.
ASN autoschade Nootdorp, is echt een top bedrijf.
Duidelijke communicatie en het nakomen van onze afspraken nog sneller dan de verwachte datum die we in gedachten hadden, ten alle tijden telefonisch goed bereikbaar, als je zoals mij altijd een beetje nieuwsgierig bent naar de status van je auto.