Prima service, meedenken en flexibiliteit. Goed eindresultaat.

Zeer tevreden. Snel contact na opgeven schade, meteen dezelfde week nog een afspraak ingepland. Netjes vervangend vervoer geregeld. Schade top hersteld en nog een beetje meer, namelijk velgen en... Zeer tevreden. Snel contact na opgeven schade, meteen dezelfde week nog een afspraak ingepland. Netjes vervangend vervoer geregeld. Schade top hersteld en nog een beetje meer, namelijk velgen en bandenspanning gedaan en de auto spik en span van binnen en van buiten. Zeer goede service en zeer aardige medewerkers.

Het eerste contact was telefonisch. ik ben uitermate correct en vriendelijk te woord gestaan met duidelijke uitleg.
Mijn tweede contact was daarna toen ik met mijn auto bij ASN Sloterdijk...
Mijn tweede contact was daarna toen ik met mijn auto bij ASN Sloterdijk kwam.
Ik werd er meteen zeer vriendelijk ontvangen en op heel duidelijke wijze werd mij uitgelegd hoe het een en ander m.b.t. reparatie, eigen risicobetaling en vervangend vervoer werd uitgelegd.
Mijn 4e en 5e contact waren 2 telefoontjes. de eerste dat de reparatie de volgende dag zou zijn afgerond en het 5e telefoontje dat de reparatie was afgerond en dat ik de leenauto kon komen omruilen.
Mijn 6e contact was bij het bedrijf waar eerst een rondje bij de auto werd gemaakt en ik duidelijke uitleg kreeg over wat er was gedaan, wat de garantiebepalingen zijn. En daarna de betalingen en sleuteloverdracht plaatsvond.

Contact met de medewerkers waren uitstekend.
Goede behandeling.
Netjes afgewerkt.

Vriendelijk duidelijk en correcte behandeling
Afspraken werden nagekomen en de auto werd
geheel schoon teruggegeven

Prettig bedrijf! Ik heb gebruik gemaakt van hun haal en brengservice die zeer fijn en stipt is. En daarnaast is de schade aan mijn auto zeer mooi hersteld. Aanrader