Offerte
Communicatie

Nijman installatie & onderhoud

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Onze bak stond de bij de eerste leging de hele dag buiten, meerdere keren erheen gereden om te kijken of hij leeg was tot 19:00 uur toe, maar helaas niet geleegd. geen terug koppeling op gehad. Onze bak stond de bij de eerste leging de hele dag buiten, meerdere keren erheen gereden om te kijken of hij leeg was tot 19:00 uur toe, maar helaas niet geleegd. geen terug koppeling op gehad.
Tweede leging vergeten buiten te zetten ( dit kosten ons geld om op te halen , terecht maar had dan een goedmaker geweest met de eerste leging.

richttijd van leging

Reactie MKB-Afval.nl:

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Helaas komt het soms voor dat een lediging niet is uitgevoerd. Dat kan allerlei redenen hebben. Wij zien dat u contact met ons had opgenomen en dat het ook voor u is opgelost.
Mocht een lediging een volgende keer niet uitgevoerd kunnen worden (om welke reden dan ook) ontvangt u hiervan een melding en komen wij spoedig tot een oplossing.
Team MKB-afval.nl

Handelsonderneming Paul Commandeur

Goed, ik zet mijn bak aan de weg, zie nooit iemand en is zomaar weer leeg.

Goed.

Samen is kracht

Vriendelijk personeel zowel kantoor als de ophalers

Beschrijf hier uw ervaring

Behulpzaam personeel.op de wagen. Vriendelijk.

't Gasthuys

Goede service

top

Fj Automotive

Uitstekend

perfect

Nulla Metus

Prima service en duidelijk voorwaarden

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere communicatie via de mail en inlog om gegevens te beheren.

nvt.

MVH Bouwservice

Zeer goed

Zeer goed

Ontmoetingscentrum Zuid-West

Vlotte service en goede communicatie

probleemloos

vooralsnog geen tips

Hans

Het voorbeeld van kleine lettertjes bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Dit bedrijf heeft de kleine lettertjes tot expertise gemaakt adverteren met per maand opzegbaar zelf als je belt nee hoor geen probleem per maant opzegbaar. Wil je vervolgens opzeggen krijg je... Dit bedrijf heeft de kleine lettertjes tot expertise gemaakt adverteren met per maand opzegbaar zelf als je belt nee hoor geen probleem per maant opzegbaar. Wil je vervolgens opzeggen krijg je alsnog opzeg boete, alleen noemen ze dat eind container schoonmaak of zo iets. Dat het bedrag gelijk is aan de opzeg "boete" is toeval....

Dat is in mijn mening gewoon oplichting maar ja B2B he dan moet je naar de rechter en dat weet men precies dat doet niemand voor z'n bedrag.

Stop met liegen wees gewoon transparant.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor de review, echter hebben wij deze review al eens eerder van u ontvangen. Wij begrijpen dat u ontevreden bent en wij vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad....
Beste,
Wij bieden inderdaad ook maandelijks opzegbare contracten aan, maar streven naar langdurige samenwerkingen. Het is ons niet bekend geweest dat u voor een aantal maanden het contract aan wilde gaan, anders hadden wij u inderdaad vermeld welke kosten er dan worden berekend.
Wij plaatsen de container gratis voor u. De plaatsingskosten nemen wij namelijk voor onze rekening. Echter, als u inderdaad binnen een jaar opzegt, zijn wij genoodzaakt retourkosten van de container te berekenen. Als u na een jaar opzegt berekenen wij geen retourkosten. Dit staat ook vermeld op onze website en hadden wij u ook graag telefonisch toe willen lichten.
Onze excuses dat dit niet duidelijk was voor u. Wij zijn (in vergelijking met traditionele inzamelaars) ontzettend transparant in onze communicatie, juist zodat u achteraf niet met verassingen komt te staan. Wij zien (nog steeds) vooralsnog geen opzegging van u en gaan graag met u in gesprek. Wilt u contact met ons opnemen via info@mkb-afval.nl?
Alvast bedankt en een fijne dag. Team MKB-afval.nl

Big Bugs Butterflies B.V.

Super service, goed bereikbaar, denkt mee en komt afspraken na!!

Beschrijf hier uw ervaring

Super service, goed bereikbaar, denkt mee en komt afspraken na!!

Niets.