Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Broosfield

Afval bakken worden netjes op de afgesproken dagen geleegd, ook wordt er een oplossing gegeven bij feestdagen super blij mee

Beschrijf hier uw ervaring

blij dat de bakken geleegd worden op de afgesproken dagen

n.v.t. ga zo door

Jarek Autoschade/Spuitbedrijf B.V.

Ben te vrede, alles is makkelijk een snel te regelen.

Beschrijf hier uw ervaring

communicatie is snel een goed

keen suggesties

van Oostveen - van de Belt

Wat een onmogelijk partij, eerst al moeite met het opzeggen van het abonnement die maandelijks opzegbaar zou zijn. Vervolgens eindelijk zover dat ze de container komen ophalen. Wij zetten de... Wat een onmogelijk partij, eerst al moeite met het opzeggen van het abonnement die maandelijks opzegbaar zou zijn. Vervolgens eindelijk zover dat ze de container komen ophalen. Wij zetten de container netjes om 7:00 uur aan de straat, hele dag gewacht om vervolgens te horen (na zelf te bellen) dat ze al zijn geweest en er niemand op kantoor was. Niet te geloven!

Beschrijf hier uw ervaring

Communiceer beter, en instrueer jullie chauffeurs beter.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Dank voor uw review, jammer dat de dienstverlening niet wordt aanbevolen.
Beste,
Dank voor uw review, jammer dat de dienstverlening niet wordt aanbevolen.
Navraag bij de planning wijst uit dat uw order niet op aan de juiste wagen was gekoppeld, er heeft chauffeur bij de container gestaan alleen kon de chauffeur de container niet meenemen wegens ruimtegebrek.
De volgende werkdag is uw container, uiteraard zonder extra kosten, gelukkig alsnog opgehaald door onze transporteur.
Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.
Team MKB-afval

captain jack

Doen wat ze beloven, aardige medewerkers

altijd op tijd

alleen maar een compliment: de prijs is verlaagd en dat in deze tijd!!

Zrób to sam

Ik raad aan

ik raad aan

ik raad aan

Frederiks Mannenmode

Goede ervaringen, komen afspraken na en altijd op tijd! Makkelijk portaal om alles in te zien.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel tevreden, altijd goed te woord gestaan en geholpen.

Nee niet dat ik zo weet.

Annoniem, geen behoefte aan uiting van onze naam.

Super! Gewoon volgens kalender geleegd, altijd correct. Eens gevraagd om extra lediging, ook zoals afgesproken. Afvaldiensverlening is niet iets waar je als ondernemer bezig mee wilt zijn, dat moet... Super! Gewoon volgens kalender geleegd, altijd correct. Eens gevraagd om extra lediging, ook zoals afgesproken. Afvaldiensverlening is niet iets waar je als ondernemer bezig mee wilt zijn, dat moet gewoon goed zijn, zonder geneuzel. En dat gaat perfect!

Beschrijf hier uw ervaring

Vraag om extra lediging, prima geregeld.

Gaat helemaal goed zo.

Praktijk aan de Geul ( eerder Praktijk Sint Pieter )

Professionele dienstverlening

Fijne, snelle communicatie.

Nvt.

The Estate Office

Goede service!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en zelfs recentelijk een tariefsverlaging ontvangen, welke zowel voor nieuwe als bestaande klanten was!

Pletsers internationaal transport kampen

Zoals afgesproken tot nu toe top