Offerte

Udrius Construcțion

Zij is goed

Zo is ze goed

Het is goed zo

Uyting & Neves Partners B.V.

Beschrijf hier uw ervaring

We miste de klep van de container, mailde en kregen gelijk een nieuwe container!

Freddy

Ik vind dit bedrijf zeer slecht. Ik wacht al een bijna maand erop dat ze mijn containers leegmaken. Ze sturen foto's van een compleet ander bedrijf en zeggen dat dit mijn bedrijf is. Dit bedrijf... Ik vind dit bedrijf zeer slecht. Ik wacht al een bijna maand erop dat ze mijn containers leegmaken. Ze sturen foto's van een compleet ander bedrijf en zeggen dat dit mijn bedrijf is. Dit bedrijf ligt niet eens in de buurt van mijn bedrijf. Ik ben erg ontevreden. Ik betaal voor niks. Belachelijk dit. Volgens mij is een van de chauffeurs van dit bedrijf blind ofzo. Ik ben zeer ontevreden. Ze hebben al meerdere keren gezegd dat ze langs zouden komen maar ik krijg steeds weer een foto dat ze bij een compleet ander bedrijf zijn. Absurd.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer slecht. Ze komen niet hun beloften na

Naar het juiste bedrijf gaan en niet liegen

Beste Freddy,
Beste Freddy,
Bedankt voor uw review.
Vervelend te lezen dat het niet goed is gegaan op uw adres. Er was inderdaad wat onduidelijkheid over de locatie van uw rolcontainer, begreep inmiddels van de planning dat de ledigingen nu wel goed gaan.
Blij dat u de keuze heeft gemaakt om aan te blijven als klant.
Wij gaan voor een goede samenwerking!

Bos

Man Company

Waardeloos

Beschrijf hier uw ervaring

Abonnement afgesloten, legen ze de containers niet, want ik woon op een dijkje, waar volgens de chauffeurs geen kraakperswagen kan komen, dit is onzin, huisvuil wordt ook opgehaald met zelfde wagen,... Abonnement afgesloten, legen ze de containers niet, want ik woon op een dijkje, waar volgens de chauffeurs geen kraakperswagen kan komen, dit is onzin, huisvuil wordt ook opgehaald met zelfde wagen, daarna met een omleiding komen ze weer niet met de mededeling, adres zit achter hek. Onzin is gewoon omleiding aangegeven. Al met al een waardeloze ervaring rijker.

Diensten leveren die je aanbiedt

Beste Man Company,
Allereerst dank voor uw review.
Beste Man Company,
Allereerst dank voor uw review.
Er is getracht om op een verkeersveilige manier ledigingen uit te voeren op uw adres. De dijk waar uw adres zich bevindt is dusdanig smal dat, in het geval van tegenliggers, dusdanig grote voertuigen elkaar niet op een verkeersveilige manier elkaar kunnen passeren. De planning heeft op verschillende voertuigen geprobeerd, helaas zonder succes. Het risico op ongelukken of vastlopen van de kraakperswagens in de berm is te hoog.
Inmiddels is uw abonnement beëindigd en is uw container uiteindelijk afgevoerd.
Team MKB-afval.nl

Arti-Flora

Een vermoeiende organisatie

Beschrijf hier uw ervaring

Veel moeite gedaan om op te zeggen en ik denk volgens de AVG wet niet geheel binnen de lijntjes??
uiteindelijk gelukt en afgesproken dat de bak zou worden opgehaald vervolgens krijgen we de melding dat het adres niet klopt en we een extra ophaal afspraak moesten maken terwijl de voorgaande maanden de bak netjes is geleegd???
geklaagd bij de organisatie vervolgens een nieuwe afspraak ingepland en afgesproken dat we een creditnota zouden ontvangen voor de extra ophaal van de container.
tot mijn grote verbazing krijgen we nu een dreig mail dat de nota wordt ingediend bij het Incassomaatschapij.
Prutsers zijn het, er wordt niets meer betaald.

veel

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw review.
Spijtig te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt. Kunt u aangeven op welke manier ons opzegformulier niet aan de AVG wetgeving voldoet, wij streven ernaar om continue te ontwikkelen en verbeteren.
Zoals eerder gemeld worden de ledigings- en afvoeropdrachten uitgevoerd door verschillende organisaties. Om deze reden instrueren wij onze klanten de containers aan te bieden aan de openbare weg op het bij ons bekende adres. Op deze manier voorkomen wij loze ritten en extra kosten. Indien er binnen de gestelde betalingstermijn geen betaling binnen komt op de desbetreffende factuur ontvangt u in de dagen daarna meerdere herinneringen over de betaling. Indien er na 2 herinneringen geen betaling is gedaan ontvangt u de laatste herinnering en de melding van het incassobureau. Inmiddels zien wij dat alle facturen verwerkt staan en is uw abonnement is afgesloten.

Mirthe

Meerdere malen niet het afval komen ophalen. Onvriendelijk personeel aan de telefoon. Waarbij ze altijd zeggen dat ze erop terug komen en dat niet doen.

Onvriendelijk

Vriendelijker en behulpzamer zijn bij de klantenservice...!

Beste Mirthe,
Bedankt voor uw review.
Jammer te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Beste Mirthe,
Bedankt voor uw review.
Jammer te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt.
Wij zijn soms afhankelijk van bepaalde planningen waardoor het voor kan komen dat wij niet direct antwoord hebben voor u.
Echter streven wij ernaar om altijd zo snel mogelijk de gewenste antwoorden te ontvangen en u van de juiste informatie te voorzien.

Mijn Consultant B.V.

Snel geregeld, altijd keurig op tijd

Alles digitaal te regelen

Ingenio Elektrotechniek

Goede en nette service!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben klant geworden, kreeg mijn container snel, de dag voor de eerste leging werd ik gebeld of ik er wel aan gedacht had, alsof ze me kennen ;-) .

De container was niet helemaal schoon bij levering, en ik heb een keer vergeten de container aan de weg te zetten, toen gebeld maar de mevrouw kon niet zeggen of de chauffeur al geweest was. Dat is... De container was niet helemaal schoon bij levering, en ik heb een keer vergeten de container aan de weg te zetten, toen gebeld maar de mevrouw kon niet zeggen of de chauffeur al geweest was. Dat is natuurlijk mijn fout, maar wellicht is er een optie om dat wel inzichtelijk te krijgen?

Nellissen Technical Support

Fijne Service, container staat op de oprit, na legen zetten ze hem weer netjes terug. Topservice.

Geen.