Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Modeliefjemaakt

Prima communicatie en ophalen afval.

Scouting Tiflo Aalsmeer

Sinds kort hebben we een contract met MKB-afval en het bevalt ons heel goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Er wordt heel snel gereageerd op een vraag.

Nvt

Annie Ruisendaal / Innolimits BV

Vlotte levering van de containers. Jaaroverzicht wanneer de containers geleegd gaan worden.

Beschrijf hier uw ervaring

containers worden netjes op juiste tijd geleegd.

MG Parts Benelux

Matig, jullie komen vaak niet opdagen, of juist paar dagen te laat zonder communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

aantal keren zijn jullie niet op komen dagen van de 4 afspraken die we hadden staan zijn jullie alle 4 niet op de afgesproken datum langsgekomen.

Afspraken nakomen

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw review.
Navraag bij de planning wijst uit dat er verschillende klanten van ons zijn gevestigd op uw adres en volgens de chauffeur worden de containers bij elkaar aangeboden. Verder is te zien dat er eind september contact is geweest en dat u de container heeft voorzien van een markering/huisnummer om de verwarring te voorkomen bij de chauffeur. De lediging is hierna ook uitgevoerd volgens onze systemen.
Wij zijn blij dat u, samen met de binnendienst, tot een oplossing bent gekomen.
Team MKB-afval.nl

J.P. van der Dussen Transport

Goede service komen afspraken na

Beschrijf hier uw ervaring

Container word op tijd geleegd zonder te hoeven bellen

Euro-Horse western riding supplies

Goed, snel geregeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Communicatie met ophaal medewerker zeer goed.

Geen.

Mesut

BLIJF WEG! Uiterst sluwe praktijken, aanmelden eenvoudig maar opzeggen uiterst moeizaam!

Beschrijf hier uw ervaring

Mensen wees gewaarschuwd van dit bedrijf!

Mensen wees gewaarschuwd van dit bedrijf!

Vorig jaar heb ik hier via hun website een restafval container abonnement afgesloten. Enkele maanden later kwamen zij gelijk al met een verhoging van het maandbedrag (hier kun je geen bezwaar op maken, omdat er een artikel in de algemene voorwaarde is opgenomen). Zij kunnen dus op ieder moment een prijsverhoging toepassen, maandbedrag waarmee dus een abonnement wordt afgesloten zeg dus helemaal niets.

Enkele maanden na het afsluiten van het contract kreeg ik te horen dat er geen glas in de container mocht. Prima, echter had ik weinig aan de container. Ik zat dus bijna een jaar aan vast. Dit heb ik duidelijk besproken en zij kwamen met de oplossing dat zij de contract in een maandelijks opzegbare contractvorm zouden veranderen (op voorwaarde dat ik ophaalgeld voor de containers zou moeten betalen bij een vroegtijdige beeindiging €200 per container). Ik heb maar besloten om tot einde van het contract toch te blijven.

Eind oktober 2022 (laatste maand contract) stuur ik nogmaals een opzegging, dat ik rekening houdend met opzegtermijn mijn abonnement wil opzeggen. Ik krijg te horen dat mijn abonnement 7 dagen geleden met een jaar is verlengd. Opzeggen kon blijkbaar alleen via hun portaal en alleen een speciaal verzoek knop etc. De website staat bomvol met allerlei knoppen om zo eenvoudig mogelijk een abonnement af te sluiten maar als het gaat om opzeggen, ho maar! Dan wordt het leven ineens zuur gemaakt.

Je kan je abonnement ook een maand van te voren alleen opzeggen krijg ik te horen. Maar waarom?! Ik geef niet verder te willen, het moet toch niet uit maken in welke fase ik een contract wil opzeggen. De reden hiervoor is natuurlijk dat zij hopen dat je volgend jaar net weer te laat bent, vergeet op te zeggen, zodat je weer een jaar vast bent aan een contract. Zo sluw zijn zij daar.

Bij het afsluiten van een overeenkomst krijg je ook nooit een contract toegezonden.
Indien einde contractdatum nadert krijg je van dit bedrijf niet een melding dat het bijna einde contractdatum is.
Je krijgt ook geen melding dat een contract automatisch met een jaar wordt verlengd.

Voor alles wordt er heel makkelijk verwezen naar de algemene voorwaarde die helemaal volgegooid is met heel veel plat tekst, zodat je door de bomen het bos niet meer kan zien.

In ons telefoon gesprek (met Mauritz) heb ik mijn ontevredenheid laten blijken en aangegeven dat ik mijn negatieve ervaring zou delen in vorm van een review. Hij zou niet gediend zijn van bedreigingen. Van dezelfde Mauritz krijg ik een email terug met erin een dreigement dat hij een incassobureau op mij zal afsturen indien ik de maandbedragen zal storneren wanneer deze worden afgeschreven.

Mensen let op met welke partij je zaken gaat doen. MKB-afval is slechts een tussenpersoon. Zij sluiten contracten af partijen die afval voor hun ophaalt. Sluit rechtstreeks een contract af bij de bedrijven die zelf containers komen legen. Dat scheelt ook aardig in de maandlasten.

- Fatsoenlijke communicatie met klanten
- Fatsoenlijke communicatie met klanten
- Klanten die een jaar trouw zijn geweest, niet bedonderen (in februari heb ik aangegeven dat ik niet verder wil met jullie, in oktober wordt het contract alsnog automatisch verlengd;
- klanten niet bedreigen met incassobureau/deurwaarder.

Beste Mesut,
Beste Mesut,
Oktober 2021 heeft u zich bij ons aangesloten en hierbij de keuze gemaakt voor een overeenkomst van 12 maanden. Door hiervoor te kiezen heeft u extra korting ontvangen op uw maandtarief.
Nu geeft u aan de dienstverlening te willen beëindigen en dat is uiteraard mogelijk en wij passen hier onze Algemene Voorwaarden op toe en die geven aan dat dit mogelijk is per oktober 2023, dit is ook met u gecommuniceerd.
Dat u vervolgens middels het reproduceren van e-mails hier onderuit probeert te komen vinden wij zeer kwalijk. Wij zijn van mening dat de beoordeling die u ons nu geeft onjuist en onterecht is.
Team MKB-afval

VAN DE KERKHOF BEHANGWERKEN

Komen afspraken niet na

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag voor de 4e keer mijn container aangeboden ben benieuwd of ze nu wel komen

Google ff op revieuws ipv hier op de site

Beste Remon,
Bedankt voor uw review.
Allereerst ben ik blij dat wij vanochtend direct een oplossing konden bieden waardoor de container vandaag alsnog geledigd wordt.
Helaas hebben wij...
Beste Remon,
Bedankt voor uw review.
Helaas hebben wij uw order van vorige week, wegens onvoorziene omstandigheden, door moeten schuiven naar de volgende werkdag. Dit heeft u, doordat het weekend ertussen zat, op de dag zelf te horen gekregen waardoor de berichten elkaar gekruist hebben. Al met al een onhandige samenloop van omstandigheden. Na uw berichten van vanochtend hebben wij adequaat gehandeld en vandaag alsnog een lediging op de planning gekregen waardoor uw container in ieder geval leeg is voor het weekend.
Vanuit onze kant excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.
Team MKB-afval.nl

Nelemans Voegwerken

Goed bedrijf. Wanneer je de container n keer vergeten bent aan de weg te zetten nemen ze de moeite om terug te komen. Bedankt hiervoor

Beschrijf hier uw ervaring

Nog niet veel mee van doen gehad

Goedemiddag,
Zo horen wij het graag.
Bedankt voor uw review!
Team MKB-afval

Heemskerk

Hele positieve ervaring, van 1e telefoongesprek, offerte, levering tit heden

Zie boven

Nee hoor, gewoon zo doorgaan