Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Het Vervolg

Zeeer slecht , bak al 5 weken niet geleegd , elke week smoesje , volgende week krijgt u xtra lediging , zit nu al 5 weken te wachten. En dit was niet de 1e keer. Ik ben weg bij dit k. Bedrijf.

Nee

Alles

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Er is inmiddels contact geweest en gezorgd voor een alternatief voor het afvoeren van uw afval. De route is ondergebracht bij een andere inzamelaar en de locatie van de rolcontainer is middels foto’s en een aanrijdroute duidelijk gemaakt voor de chauffeur. Hiermee gaan wij ervan uit dat de toekomstige ledigingen volgens schema uitgevoerd worden. Ook zijn wij blij dat u klant blijft bij ons.
Team MKB-afval

correct

B.S. de Piramide

Goed duidelijk en snel

goed

evt kortere ophaaltijden en wanneer er een keer de container niet geleegd wordt op de juiste dag een melding via mail

Hervormde gemeente Loosdrecht

Alles zeer snel en duidelijk geregeld.

Duidelijke en overzichtelijke informatie

DecoMeubel

Halen niet op, op afgesproken dagen

Beschrijf hier uw ervaring

Sturen een ledigingskalender, maar er wordt niet opgehaald op de dagen die daar op staan.

Juiste en betere communicatie met uw klanten en doen wat er beloofd wordt.

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Wij vragen al onze klanten de rolcontainer aan de openbare weg aan te bieden.
Dit is voor u helaas niet werkbaar, u biedt de rolcontainer op uw...
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Wij vragen al onze klanten de rolcontainer aan de openbare weg aan te bieden.
Dit is voor u helaas niet werkbaar, u biedt de rolcontainer op uw eigen terrein aan.
Hierdoor wordt de rolcontainer soms gemist door de chauffeur. Wij hebben de uitvoeropmerking laten aanpassen, de gemiste ledigingen zijn ingehaald en wij zijn u financieel tegemoet gekomen (ondanks dat de ritten naar uw adres wel zijn gereden).
Team MKB-afval.nl

CV de drie platanen

Positief wat echt super jammer is dat de glascontainer drie dagen een de weg moet staan. Dat is echt wel een dikke minpunt.

Glascontainer op 1 dag legen

Schoonheidssalon renate

Geweldig bedrijf afspraken kloppen dikke pluim

Zie hierboven

Nee

HFC Amersfoort

Ik ervaar het samenwerking heel goed. waar door ik ook jullie heb adviseert aan HFC Almere Buiten die nu ook klant is bij jullie.

Beschrijf hier uw ervaring

snelle afhandeling zo als het hoord

Amber Lauren

Ik zal niet weer zaken doen met hun. Toen ik net nieuw was, waren ze ontzettend vriendelijk. Maar eenmaal na het contract ondertekend, zijn ze niet happy als je belt. Ik heb mij zelden... Ik zal niet weer zaken doen met hun. Toen ik net nieuw was, waren ze ontzettend vriendelijk. Maar eenmaal na het contract ondertekend, zijn ze niet happy als je belt. Ik heb mij zelden (stelselmatig) zo onprettig gevoeld als ik een klantenservice moet bellen.
De prijzen per maand fluctueren(?), je moet een reden geven waarom je na 12 maanden je contract wil beëindigen, drie mislukte pogingen om de container op te halen en dan nog bijna 50 euro betalen voor het ophalen voor je container.
Ik laat de details van onze gesprekken achterwege, maar als je een kleine ondernemer bent: zoek een ander!

Beschrijf hier uw ervaring

Je moet per mail een reden opgeven waarom je je contract wilt beëindigen na 12 maanden. De klantenservice medewerker vroeg of ik niet voor haar gemak, wel even 4 km met een grote container kon lopen... Je moet per mail een reden opgeven waarom je je contract wilt beëindigen na 12 maanden. De klantenservice medewerker vroeg of ik niet voor haar gemak, wel even 4 km met een grote container kon lopen om op te halen. De prijzen op mijn facturen veranderen steeds (nog steeds onduidelijk hoe dit kan). De laatste paar keer oprecht met tegenzin hierheen gebeld.

Wees alsjeblieft iets minder gemakzuchtig en onbeleefd naar jullie klanten.

Beste Amber,
Allereerst dank voor uw review, jammer dat u ons bedrijf niet aanbeveelt.
Beste Amber,
Allereerst dank voor uw review, jammer dat u ons bedrijf niet aanbeveelt.
Bij beëindigingen van abonnementen wordt altijd een reden uitgevraagd. Dit is, zoals in de mail beschreven, ter verbetering van onze dienstverlening. Jullie zijn, als gebruikers van onze dienstverlening, degene die de dienstverlening ervaren en hierdoor erg waardevol als het aankomt op feedback.
De retourkosten voor de containers zijn standaard kosten, bij het leveren van de containers worden geen kosten berekend. Verder zijn er het afgelopen jaar 2 momenten geweest dat de vaste kosten zijn verlaagd, namelijk in maart en september. Vandaar dat er 2 maal een wijziging is geweest in uw maandelijkse tarief.
Graag komen wij in contact betreft de telefoongesprekken, kunt u ons benaderen op info@mkb-afval.nl?
Team MKB-afval