Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Maatschap Gaakeer

Tot op heden een prima bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Sinds drie maanden hebben we hier een container van tot op heden alles prima geregeld.

MJR Consultants v.o.f.

Super service !

Beschrijf hier uw ervaring

Erg goed bedrijf, komt afspraken na, en ledigt de containers op de afgesproken dagen. Prijs-kwaliteit dik in orde. Wij zijn er erg blij mee.

Geen verbeterpunten. Niets op aan te merken !

hartman

So far so good

satifactory

cheaper

Gastouderopvang De Olifantjes

Onze ervaring is uitstekend al jaren.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze komen altijd op tijd en ze leveren mooie containers

Een email sturen een dag voor de lediging zou fijn zijn als reminder.

Tesoro Exclusive

Top bedrijf, komen afspraken na en vriendelijk personeel .

Beschrijf hier uw ervaring

container vergeten, het personeel belde netjes aan om hem alsnog te legen.

geen idee, wij zijn heel tevreden.

Bart Jochems

Top

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geregeld.. ook als de klep niet meer dicht kan nemen ze de bak gewoon mee. En de mannen zetten de container netjes terug op hun plek 👍👍

Blijven doen wat je doet

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent!
Team MKB-afval.nl

M. Vente

Na enkele problemen netjes geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Na wat problemen met de wisseling van adres en container netjes en vriendelijk geholpen.

Iets beter meedenken.

ursembeheer

Efficient en goed concept

snel

!

tegelhandel Allertz

Ik ben nu 3mnd klant maar ik kan zeggen dat ik zeer tevreden komen stipt op tijd .

prima bedrijf aardige chauffeurs

Jhuijsen Fietsenmaker

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Slechte communicatie, slechte service en slecht ophaalmanagement. Alleen het karton ging goed. Er werden beloftes gedaan die niet werden nagekomen. Ik nam een abonnement over van een vriendin die er... Slechte communicatie, slechte service en slecht ophaalmanagement. Alleen het karton ging goed. Er werden beloftes gedaan die niet werden nagekomen. Ik nam een abonnement over van een vriendin die er ook al klachten overhad. Maar je kan door het contract niet boeteloos stoppen. Met mij werd overeengekomen dat ik haar lidmaatschap kon overnemen voor de resterende maanden. Dit werd een fiasco. Opeens waten ze dit vergeten en doordat zij het via mail wel zwart op wit hadden geschreven kon ik de zaak nog redden. NOOIT MEER MKB. Breng maar eerst jullie eigen rotzooi op orde.

Kom afspraken na en haal het vuil gewoon op. Verplicht mensen minder bij fiascos. Vooral om nog leden te behouden. Er zijn gelukkig nog anderen die dit werk doen.

Reactie MKB-Afval.nl:

Dank voor uw review.
Vervelend om te lezen dat u ons bedrijf niet aanbeveelt.
Dank voor uw review.
Vervelend om te lezen dat u ons bedrijf niet aanbeveelt.
De door u overgenomen abonnementen/contracten stonden inderdaad nog in een getekende overeenkomst voor 12 maanden, hierdoor was het voor de oude gebruiker niet mogelijk om vroegtijdig een beëindiging in te plannen. Deze beide abonnementen zijn per 31-1-2022 overgezet op uw naam, ook zijn deze beide, na aanvraag van u, op 10-2-2022 ter beëindiging ingesteld voor de einddatum van 1-7-2022.
De systeemnotities laat zien dat de lediging in februari inderdaad niet is uitgevoerd, dit wegens een wijziging in de aanbied locatie van de container op uw adres. Deze ledigingen zijn op het eerstvolgende moment ingehaald voor u. Nadat de wijziging in het systeem is doorgevoerd zijn alle ledigingen, volgens schema uitgevoerd.
Team MKB-afval