Offerte
Communicatie

SOSchuiling

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Ik was op zoek naar een bedrijf om mijn afval af te kunnen laten voeren. Ik heb een aantal aanbieders vergeleken en MKB-Afval kwam duidelijk als beste uit de bus in mijn situatie. Contact was prima... Ik was op zoek naar een bedrijf om mijn afval af te kunnen laten voeren. Ik heb een aantal aanbieders vergeleken en MKB-Afval kwam duidelijk als beste uit de bus in mijn situatie. Contact was prima en de container werd op de afgesproken dag bezorgd. Ophalen gaat ook zonder problemen.

Marieke

Prima service en kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Er is altijd goed gecommuniceerd

Mje holding bv

Super correct

Top geregeld

Ga zo door

Bergsma Boomverzorging

Keurig en positoef bedrijf, houden zich netjes aan de afspraken, laatst eenmaal niet geheel geleegd maar dat zou mogelijk aan vastkleven of aandrukken hebben gelegen. Nav melding daarvan werd er... Keurig en positoef bedrijf, houden zich netjes aan de afspraken, laatst eenmaal niet geheel geleegd maar dat zou mogelijk aan vastkleven of aandrukken hebben gelegen. Nav melding daarvan werd er keurig op beantwoord. Als bedrijf scheelt ons dit een hoop tijd en werk dat de afvalstroom nu is uitbesteed tegen een net tarief.
Jeroen Bergsma

Beschrijf hier uw ervaring

Heldere communicatie en goed bereikbaar.

Geen verbeterpunten !

Bothe Jacht Service B.V.

Goed bereikbaar en tijdige lediging van bakken op afgesproken dagen

Beschrijf hier uw ervaring

Onze vragen over het contract en de lediging van de verschillende containers werden snel en accuraat beantwoord. De lediging verloopt ook prima.

Ik kan niets bedenken

Hoezen Zon en Energie

Tot nu toe alles perfect geregeld

Tot nu toe alles perfect geregeld

Werk verder prima voor ons

Outside the Box

Goede ervaring met MKB-Afval.nl, Ze hanteren goede prijzen. Alle afspraken zijn duidelijk en transparant. Tevens hebben ze een handige portal waarin je alles kunt regelen, en de planning van de... Goede ervaring met MKB-Afval.nl, Ze hanteren goede prijzen. Alle afspraken zijn duidelijk en transparant. Tevens hebben ze een handige portal waarin je alles kunt regelen, en de planning van de ledigingen e.d. kunt inzien. Kortom, Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Je wordt goed op de hoogte gehouden van alle belangrijke informatie middels e-mail. En zelfs werd ik voorafgaand de eerste lediging even netjes gebeld, dat ze de volgende dag zouden komen, zodat ik... Je wordt goed op de hoogte gehouden van alle belangrijke informatie middels e-mail. En zelfs werd ik voorafgaand de eerste lediging even netjes gebeld, dat ze de volgende dag zouden komen, zodat ik het niet vergat. Tevens heb ik één keer telefonisch contact gezocht omdat ik nog een vraagje had. maar ook hier werd ik netjes en deskundig te woord gestaan. echt super netjes.

Noordzij SCM

Snel, makkelijk

Makkelijk geregeld.

Zou fijn zijn als je ophaaldag mag kiezen. En wat ik ook raar vind is dat de buurman ook bij mkb is en dat hij een andere ophaaldag heeft. Lijkt me niet efficiënt...

Germancarservice

Top bedrijf altijd netjes opgehaald en als er wat problemen zijn worden ze ook gelijk opgelost . Top klantenservice!!!!

Goede klantenservice

Bij wegomleiding beter kijken.

Schippers

Heel goede ervaring!