Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

B&Bie Ons

Het begon heel goed, totdat er geen antwoord meer komt op de mail

Zie hierboven

Reageren op mail, en als de klant een fout maakt (ikzelf) deze hierop wijzen

Joris

Slechte klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring

regelmatig worden de containers niet op tijd geleegd, ga je er achteraan, dan hoor je weken niks en als je dan op wil zeggen, is er opeens antwoord, vervolgens ligt het altijd aan de klant, terwijl... regelmatig worden de containers niet op tijd geleegd, ga je er achteraan, dan hoor je weken niks en als je dan op wil zeggen, is er opeens antwoord, vervolgens ligt het altijd aan de klant, terwijl de container gewoon op tijd aan de weg staat.

snellere klanten afhandeling

Beste Joris,
Beste Joris,
Bedankt voor je review.
Zoals meerdere keren is aangegeven wordt onze dienstverlening uitgevoerd tussen 7:00 - 17:00 uur. Containers dienen, op de dag van ledigen, ook tussen deze tijden aangeboden. Jullie gaan als bedrijf open vanaf 8:30 uur, helaas is het in jullie regio zo dat de wagen al voor deze tijd langskomt. Hierdoor is het noodzakelijk dat de containers eerder die dag of een avond van tevoren worden aangeboden om te voorkomen dat de container niet wordt geledigd.

Aarts Machinebouw

Prima , geen minpunten

Beschrijf hier uw ervaring

Tot nu toe positief , alles loopt netjes vlgs afspraak

Ik zou het niet weten

Max

Ik heb ongeveer 1 jaar prettig gewerkt met MKB-Afval. De chauffeur kwam netjes de vuilnisbak ophalen maar toen wij verhuisde werd het een stuk minder. De nieuwe chauffeur weigert om de vuilnisbak... Ik heb ongeveer 1 jaar prettig gewerkt met MKB-Afval. De chauffeur kwam netjes de vuilnisbak ophalen maar toen wij verhuisde werd het een stuk minder. De nieuwe chauffeur weigert om de vuilnisbak binnen op te halen (weet ik na lang contact per mail). Hierdoor is onze container niet geleegd. Als je dit extra aan wilt vragen dan proberen ze je meer te laten betalen dan je contract. ERG SLECHTE SERVICE!

Beschrijf hier uw ervaring

Zorg dat je de arbo en algemene voorwaarden leest anders wordt je vuilnisbak niet geleegd.

Netter omgaan met vaste klanten.

Beste Max,
Beste Max,
Bedankt voor je review.
Het binnen ophalen van de container is geen standaard service binnen onze dienstverlening, dit wordt ook duidelijk gecommuniceerd in de verstuurde informatie bij aanvang van de abonnementen. Containers dienen, binnen de venstertijd, tussen 7:00-17:00 uur aan de openbare weg te staan bij het door u doorgegeven adres. Ook als de container, zoals u per mail aangeeft, vanwege de storm binnen stond. Mocht de container, vanwege een storm oid omwaaien, kunt u ons altijd contacten om door te geven dat de container eenmalig binnen staat, dan kunnen wij deze melding doorzetten naar de chauffeur. Verder zien wij geen eerdere adresregels staan in jullie account, wellicht dat uw vorige inzamelaar de container binnen kwam halen?
Het inplannen van extra ledigingen brengt inderdaad extra kosten met zich mee. Wij hebben je een voorstel gedaan om voor een gereduceerd tarief een extra lediging te plannen, dit was helaas niet voldoende voor jullie.
Wij zien de container graag, volgens dienstverlening, aan de straat staan zodat deze netjes geledigd kan worden.

De blije mereltjes

Niks mis mee

Beschrijf hier uw ervaring

Zoals ik al zei, niks mis mee.

Geen idee

Wanipa Thai

Vanaf de eerst dag alles goed geregeld 🙏🙏

H en D

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Gevraagd om van de vorige gebruiker van een bedrijfspand de afval container ook te halen.
Staat er nu inmiddels 3 maand, en wordt door vandalen omgegooid. I middels de container al 4 keer omhooggevallen gezet en voorbij gangers gooien er ook steeds rommel in. Ondanks herhaalde verzoeken om die vermaalfe rolcontainer van 500 liter eens op te halen wordt dit niet gedaan.
Ook nog eens onbeleefd aan de telefoon waar ik mij mee bemoeide omdat get mijn container niet is. Ding staat op mijn terrein en ik heb de rotzooi uit die container elke keer op te ruimen.
Wat een klant onvriendelijk bedrijf. Ik moest ook nog mijn afval verwerkt hebben maar dit nooit en te nimmer.
4 soorten container voor gescheiden afval elders geregeld die wel komen sla je ze belt

Ze moeten hun eigen containers een keer ophalen

Beste H en D,
Beste H en D,
Graag komen wij in contact met jullie. Uit jullie review kunnen wij helaas geen gegevens ophalen zodat wij een oplossing kunnen bieden. Weet u verder zeker dat het een 500L container betreft, deze hebben wij namelijk niet in ons assortiment. Jullie kunnen ons bereiken op inf@mkb-afval.nl.

Autoservice Abbink

Slechte ervaring, gladde verkoper zonder juiste achterban

Beschrijf hier uw ervaring

maken niet waar wat beloofd wordt

minder gladde verkoper, betere uitvoer van hetgeen beloofd word

Beste Rob,
Beste Rob,
Bedankt voor je review.
Vervelend dat je een slechte ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Nadat wij jouw review ontvingen hebben wij contact gehad. U kunt uw automatische incasso per mail machtigen aan ons. Ook hebben wij de planning gevraagd hoe de dienstverlening verloopt op jullie adres, zij gaven aan dat voor beide containers de dienstverlening goed verloopt. De containers worden geledigd op de afgesproken data.
Team MKB-Afval

Vinkswerk

Beschrijf hier uw ervaring

op maandag aangevraagd de container en op donderdag stond deze op zijn nieuwe adres

misschien de avond of dag voor lediging een sms of mail ter herinnering

Hi Martijn,
Hi Martijn,
Bedankt voor je review.
De mogelijkheid om een SMS of mail te versturen een dag voor de lediging is helaas nog niet mogelijk. Wel ontvangen jullie een afvalkalender van ons waarop de desbetreffende dagen worden aangegeven. Deze dagen kunt u bijvoorbeeld wel in uw eigen agenda zetten met een melding een dag van te voren. Op deze manier vergeet je de container niet.
Team MKB-Afval.nl

hondentrimsalon gerda