Offerte

Alles perfect

Handelsonderneming Antoon Jansen

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Prima aanbod, bij langer contract extra korting

Ander type container, als het nu regent dan loopt de container langzaam vol met water

Terapy by Gemini Zitzakken

Correcte ophaaldienst heel fijn

Beschrijf hier uw ervaring

eerste keer netjes mededeling wanneer ze zouden komen

hihi liever pas 0815 de bak buiten laten zetten want nu moet ik extreem vroeg naar de zaak

Bright Trade Service

Helaas slecht

Beschrijf hier uw ervaring

vanaf december 2022 is er niet opgehaald, dan de belofte om op5 januari container op te halen weer niets van waar. maar ondertussen wel blijven factureren en dreigen met incasso. ondanks dat er al... vanaf december 2022 is er niet opgehaald, dan de belofte om op5 januari container op te halen weer niets van waar. maar ondertussen wel blijven factureren en dreigen met incasso. ondanks dat er al meerdere maal contact is geweest hierover.

nu weer opnieuw dreigen met incasso. echt jammer dat ze denken alles op te lossen met incasso dreigementen.

Klant is geen nummertje waar een bedrag aan gekoppeld is

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Beste,
Bedankt voor uw review.
Jammer te lezen dat u onze dienstverlening niet aanbeveelt. Uw container is inderdaad de afgelopen maand niet geledigd. Facturen hebben een betalingstermijn van 30 dagen, na deze 30 dagen ontvangt u een aantal herinneringen. Als er geen gehoor wordt gegeven aan de herinneringen wordt uw account na 45 dagen tijdelijk geblokkeerd tot dat de betaling is voldaan, hier wordt u ook van op de hoogte gebracht middels de verstuurde herinneringen.
Team MKB-afval

brasserie Zus

Zoals het nu verloopt gaat het prima. Er was even een vraag van julie zijde om de dag te veranderen van maandag naar de dinsdag. Voor mij maaakt het geen verschil. Als ik het maar van te voren weet.

prima

de Kappershoek Beauty & More

Zijn pas klant

fijne oplossing

Jeffrey Van Tricht

Zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Lediging dag niemand gezien, eerstvolgende dag gebeld. Mevrouw zou het uitzoeken en terugbellen, niet terug gebeld. Weer een dag later weer gebeld toen zou ik weer terug gebeld worden dit keer wel... Lediging dag niemand gezien, eerstvolgende dag gebeld. Mevrouw zou het uitzoeken en terugbellen, niet terug gebeld. Weer een dag later weer gebeld toen zou ik weer terug gebeld worden dit keer wel terug gebeld. Door een fout bij een externe inhuur partij hebben wij niemand gezien. Een dag later zou er een extra lediging plaatsvinden.
Op die dag niemand gezien
Nu inmiddels een week later er is nog
Steeds niks gebeurd
Erg slechte zaak

Daad bij het woord voegen

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste Jeffrey,
Dank voor uw review.
Beste Jeffrey,
Dank voor uw review.
Wij zijn blij dat wij uiteindelijk tot en oplossing zijn gekomen voor het niet ledigen van uw rolcontainer. De routebeschrijving waarin u ons heeft voorzien heeft de chauffeur geholpen om op de juiste locatie te komen om zo de container te ledigen. De beschrijving is verwerkt in de uitvoeropmerking zodat dit duidelijk is in het vervolg.
Bedankt voor de samenwerking en een fijne dag toegewenst.
Team MKB-afval

Hair by les

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Gaat goed! Altijd op de afgesproken dag!

Niet, ga zo door

Mahn Art Department

Flexibel

Beschrijf hier uw ervaring

meerdere misverstanden (bank en lastige huisnummering) zeer flexibel opgelost.!!

streetview foto van klant opvragen voor pickup container..(?)

van der Eijk

loopt