Reviews

8.7 / 10
1590 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Offerte
8.6/10
Deskundigheid
8.6/10
Resultaat
8.8/10
Advies
8.4/10
Medewerkers
8.8/10
Nazorg
8.6/10
Communicatie
8.8/10

1590 Reviews

Zephyr Services B.V.

9/10

On time and efficient

Beschrijf hier uw ervaring

good

Verbeterpunten of tips

more specific pick up time slot


Clean Shirt Service

6/10

Doet wat het doen moet, verhogen alleen steeds het tarief nadat een meerder jarig contract met korting al is afgesloten. Niet helemaal eerlijk. Hun verhogen dan de tarieven, maar jij mag niet... Doet wat het doen moet, verhogen alleen steeds het tarief nadat een meerder jarig contract met korting al is afgesloten. Niet helemaal eerlijk. Hun verhogen dan de tarieven, maar jij mag niet opzeggen. Je bent goedkoper uit als je jaarlijks een nieuwe afval partner kiest

Beschrijf hier uw ervaring

Als het hun wat oplevert zijn ze wat makkelijker bereikbaar dan als je een vraag of klacht hebt. Kan waarschijnlijk komen doordat ze met regionale partners werken.

Verbeterpunten of tips

Eerlijke deals

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste ondernemer,
Onze tarieven worden 1 x per jaar aangepast (start van het nieuwe jaar) en dit heeft als voornaamste redenen dat er allerlei kosten stijgen (loon, brandstof e.d.). U kunt u er...
Beste ondernemer,
Onze tarieven worden 1 x per jaar aangepast (start van het nieuwe jaar) en dit heeft als voornaamste redenen dat er allerlei kosten stijgen (loon, brandstof e.d.). U kunt u er altijd voor kiezen om een maandelijks opzegbaar abonnement af te sluiten, dan ontvangt u alleen minder korting op uw maandfactuur.
Overigens hebben wij in juli 2020 de tarieven voor de 4 wiels container nog verlaagd en is uw maandtarief op dit moment voordeliger dan destijds in 2017.
Met vriendelijke groet,
MKB-afval.nl


Ferry Ballegooij

7/10

Goed bedrijf alleen na 2 maanden ging het maandbedrag al omhoog

Beschrijf hier uw ervaring

Ging allemaal goed

Verbeterpunten of tips

Goede afspraken over prijsverhoging


marc kramer

4/10

Nu 3 maanden 'klant'. Van de 3 ledigingen is er slechts één conform planning gegaan. Voor de 1e x en 3e x moest ik nabellen waarom die niet geleegd was, de 3e keer kreeg ik alsnog een lediging. De... Nu 3 maanden 'klant'. Van de 3 ledigingen is er slechts één conform planning gegaan. Voor de 1e x en 3e x moest ik nabellen waarom die niet geleegd was, de 3e keer kreeg ik alsnog een lediging. De eerste keer niet, ik heb hier overigens wel voor betaald. Fout ligt denk ik niet geheel bij MKB maar ook bij de afvalpartner in de regio die het afval ophaalt, maar vooralsnog niet bijster enthousiast.

Beschrijf hier uw ervaring

Nu 3 maanden 'klant'. Van de 3 ledigingen is er slechts één conform planning gegaan. Voor de 1e x en 3e x moest ik nabellen waarom die niet geleegd was, de 3e keer kreeg ik alsnog een lediging. De... Nu 3 maanden 'klant'. Van de 3 ledigingen is er slechts één conform planning gegaan. Voor de 1e x en 3e x moest ik nabellen waarom die niet geleegd was, de 3e keer kreeg ik alsnog een lediging. De eerste keer niet, ik heb hier overigens wel voor betaald. Fout ligt denk ik niet geheel bij MKB maar ook bij de afvalpartner in de regio die het afval ophaalt, maar vooralsnog niet bijster enthousiast.

Verbeterpunten of tips

betere afspraken met patners maken

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
hartelijk bedankt voor de review.
Wat jammer om te lezen dat uw rolcontainer één keer volgens planning is geledigd.
Volgens onze administratie is de chauffeur alle 3 de keren naar...
Beste,
hartelijk bedankt voor de review.
Wat jammer om te lezen dat uw rolcontainer één keer volgens planning is geledigd.
Volgens onze administratie is de chauffeur alle 3 de keren naar uw adres gereden.
De eerste keer was er restafval in uw rolcontainer gedeponeerd, de tweede keer is de container inderdaad geledigd en de derde keer is de chauffeur om 14:58 langs geweest en stond de container niet bereikbaar aangeboden. U bent van alle keren op de hoogte gehouden en de laatste keer is inderdaad opnieuw een chauffeur bij u langs geweest.
Wij willen benadrukken dat een papiercontainer enkel papier mag bevatten en dat de container vanaf 07:00 uur aan de openbare weg aangeboden dient te worden.
Voor vragen zijn wij bereikbaar via info@mkb-afval.nl


Burgerme Helmond

10/10

Goede service, stroef begin maar MKB doet er alles aan om alles netjes op te lossen. Duidelijke communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke communicatie

Verbeterpunten of tips

Wellicht direct communiceren wat de lediging locatie is.


Van Aggelen Paarden -Trainen en -Taxi

8/10

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Paar maanden geleden gestart. Super snel geregeld. Ophaaldienst werkt ook top.

Verbeterpunten of tips

Één keer vergeten container voor aan op de Dam te zetten. Werd toen niet geleegd. Mijn fout, sowieso, maar een slinger aan de deurbel had dit opgelost.


Van Aggelen Paarden -Trainen en -Taxi

8/10

Top!

Beschrijf hier uw ervaring

Paar maanden geleden gestart. Super snel geregeld. Ophaaldienst werkt ook top.

Verbeterpunten of tips

Één keer vergeten container voor aan op de Dam te zetten. Werd toen niet geleegd. Mijn fout, sowieso, maar een slinger aan de deurbel had dit opgelost.


Bouw- & Aannemingsbedrijf van den Hazel

2/10

Op het moment dat je klant wordt is alles fantastisch maar op het moment dat er wat is wordt je niet geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Container niet geleegd, moet je zelf maar de volgende dag achter zien te komen wat de reden is, Vervolgens word er niets mee gedaan.

Verbeterpunten of tips

Veel betere service en communicatie, eventueel telefoonnummer van contactpersoon van bedrijf welke door MKB ingeschakeld wordt

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u niet het gevoel heeft geholpen te zijn. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben u een inhoudelijke e-mail gestuurd.
Met...
Beste,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat u niet het gevoel heeft geholpen te zijn. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben u een inhoudelijke e-mail gestuurd.
Met vriendelijke groet,
Team MKB-afval.nl


mike

1/10

Zeer en zeer slecht

Beschrijf hier uw ervaring

heel slecht bedrijf sturen spooknota's als je ze belt kunnen ze niks doen voor want zus en zo heel apart bedrijf ze zeggen dat je 30 dagen hebt om te betalen anders komt er een blokkade nou die... heel slecht bedrijf sturen spooknota's als je ze belt kunnen ze niks doen voor want zus en zo heel apart bedrijf ze zeggen dat je 30 dagen hebt om te betalen anders komt er een blokkade nou die krijg je al als je een dag later bent met betalen en dan kan je hoog of laag springen maar niks wordt geregeld met opzeggen net zo ze zijn hun containers liever kwijt want ophalen willen ze niet terwijl je zelf bepaald of je zaken wilt doen met een ander bedrijf DUS EEN HEEL SLECHT BEDRIJF!!!!!!!

Verbeterpunten of tips

alles aan het hele bedrijf

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij begrijpen uw onvrede, echter ligt de situatie toch anders.
Wij versturen onze facturen elke eerste van de maand. U heeft 30 dagen de tijd om een...
Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij begrijpen uw onvrede, echter ligt de situatie toch anders.
Wij versturen onze facturen elke eerste van de maand. U heeft 30 dagen de tijd om een factuur te betalen. Betaalt u deze factuur niet, ontvangt u een eerste herinnering. Wij wachten een paar werkdagen en mocht de betaling dan alsnog niet zijn voldaan, ontvangt u een tweede herinnering. Na 45 dagen zonder betaling zijn wij genoodzaakt de service voor het ledigen van de rolcontainer tijdelijk stop te zetten. Deze service stop hebben wij ingesteld in de hoop onze centjes alsnog te mogen ontvangen.
Helaas hebben wij geen enkele betaling van u mogen ontvangen en zijn wij daarom genoodzaakt het dossier uit handen te geven aan een incassobureau.
Hierna heeft u ons laten weten dat u het contract wil opzeggen. Dit is niet mogelijk. Graag ontvangen wij eerst de betalingen, voordat wij weer een service voor u uitvoeren.
Wij hopen op een goede afloop.
Mvg,
Team MKB-afval.nl


Nick Hawkyard

10/10

Absolute toppers

Beschrijf hier uw ervaring

Bak vergeten aan de straat te zetten, maar dat stopte de chauffeur niet. Hij heeft aangebeld en toen ik niet aanwezig bleek is hij helemaal achterom gereden om mijn bak te zoeken. Echt klasse.... Bak vergeten aan de straat te zetten, maar dat stopte de chauffeur niet. Hij heeft aangebeld en toen ik niet aanwezig bleek is hij helemaal achterom gereden om mijn bak te zoeken. Echt klasse. Inzameling via gemeente altijd grootste problemen mee gehad dus dit is een hele verademing.

Verbeterpunten of tips

Stay awesome