Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

van Oostveen - van de Belt

Wat een onmogelijk partij, eerst al moeite met het opzeggen van het abonnement die maandelijks opzegbaar zou zijn. Vervolgens eindelijk zover dat ze de container komen ophalen. Wij zetten de container netjes om 7:00 uur aan de straat, hele dag gewacht om vervolgens te horen (na zelf te bellen) dat ze al zijn geweest en er niemand op kantoor was. Niet te geloven!

Beschrijf hier uw ervaring

Communiceer beter, en instrueer jullie chauffeurs beter.

Reactie MKB-Afval.nl:

Beste,
Dank voor uw review, jammer dat de dienstverlening niet wordt aanbevolen.
Navraag bij de planning wijst uit dat uw order niet op aan de juiste wagen was gekoppeld, er heeft chauffeur bij de container gestaan alleen kon de chauffeur de container niet meenemen wegens ruimtegebrek.
De volgende werkdag is uw container, uiteraard zonder extra kosten, gelukkig alsnog opgehaald door onze transporteur.
Onze excuses voor het ongemak wat u heeft ervaren.
Team MKB-afval

Score voor MKB-Afval.nl: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: