Miky.nl

Bert

Op zich goede ervaring met miky. Alles goed geregeld. Er was geregeld dat de koerier s'avonds zou komen . Dit kost €10 die bij de koerier betaald moet worden via pin en is geen probleem. Maar als... Op zich goede ervaring met miky. Alles goed geregeld. Er was geregeld dat de koerier s'avonds zou komen . Dit kost €10 die bij de koerier betaald moet worden via pin en is geen probleem. Maar als hij uren vroeger beld of hij nu langs kan komen ,is ook prima. Endat je dan ook nog die tien euro moet betalen vind ik absurd. Voor de rest niks op aan merken. Ik zou zo hier weer bestellen alleen geen avondbestelling meer.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Huawei pc 7. Uiterst tevreden over dit toestel.

Goede, duidelijke en snelle informatie via de telefoon.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Prima toestel. De specificaties waren hoger dan ik had verwacht.

Miky maakt waar wat ze beloven.

Tips en verbeterpunten voor Miky

iPhone 5s, prima toestel, blij mee.

Linie Hijstek

Prima geregeld

Alles is prima!

Theo

Geode ervaring

LG G 2 een fijn toestel

Greetje van de Mars

Ik vind dat miky een goede servive biedt.
Ik vind dat miky een goede servive biedt.
voor mijn moeder, via miky nu ook een abonnement afgesloten en vind het leuk dat je dan een vriendenkorting krijgt. dat maakt het al heel fijn. ga proberen om nog meer vrienden te krijgen die zo over willen stappen via miky en dan weer vriendenkorting te krijgen.

Tips en verbeterpunten voor Miky

mijn nieuwe gsm werkt uitstekend, alleen een andere besturing. nu heb ik microsoft lumia 640 xl. een mooi groot apparaat maar je kunt helaas nog niet alle apps downloaden zoals die van de v en d,... mijn nieuwe gsm werkt uitstekend, alleen een andere besturing. nu heb ik microsoft lumia 640 xl. een mooi groot apparaat maar je kunt helaas nog niet alle apps downloaden zoals die van de v en d, die kortingsbonnetjes....verder zou ik het toestel aanraden aan anderen.

Lia Brussel

Prima ervaring

Tips en verbeterpunten voor Miky

Met mijn gsm ben ik niet altijd blij gaat in ene uit dan haal ik de baterij er uit en dan doet hij het weer.

Goede service, snelle levering en makkelijk te bestellen. Mooie aanbiedingen

Tips en verbeterpunten voor Miky

fijne telefoon, alleen door het vele gebruik, is hij sneller leeg tegenwoordig en reageert hij soms wat trager

Teunissen

Het is super gegaan toen ik problemen had hebben ze het met mij opgelost

Tips en verbeterpunten voor Miky

Mooi apparaat loopt wel vakerk vast

Helemaal goed!

Prima.