Miky.nl

M.A van Voorst

Het bedrijf is heel sociaal en service gericht ,vriendelijk tegen de klanten en heel hulpvaardig.Zou zeker volgende keer weer bij hen bestellen.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Ik heb een Samsung s5mini dit toestel bevalt prima ,hoewel ik voor mijn volgende toestel waarschijnlijk geen mini meer neem.

T.M.J. Peters

Ik heb goede ervaring met Miky. Alles is keurig afgehandeld en geleverd.

Geen problemen

Goed bemiddeld in problematisch cont(r)act met BEN. Uiteindelijk weg bij ben en vergelijkbaar alternatief aaangwkomenvia t-mobile. Goed geregeld dus!

Prima iPhone 5c !

Prima, duidelijkheid bij levering van de telefoon, betaling en dergelijke. Alles verliep zoals verwacht en zonder problemen

Tips en verbeterpunten voor Miky

I Phone, werkt naar behoren en verwachting.

Sylvia

Prima leveringen

Tips en verbeterpunten voor Miky

Bevalt redelijk goed. Loopt soms vast.

Jmp Landheer

Ik heb een hele goede ervaring met jullie ik zeg het ook altyd tegen anderen om by jullie te bestellen

De gsm is echt super

Reijer

Gewoon goed. Niet meer niet minder.

Zeer tevreden.

Mijn ervaring met Miky.nl is zeer positief. Het toestel wat ik wilde aanschaffen was niet meer op voorraad. In overleg met de medewerker van Miky.nl een vergelijkbaar toestel uitgekozen.

Ik ben zeer positief over mijn nieuwe toestel. Zijnde de Huawei P7

HELEMAAL SUPER

Tips en verbeterpunten voor Miky

Het is een fijne gsm, en voldoet naar de verwachtingen

Jolanda de dalie

Uitstekende service, keurig een email met de afspraak gekregen. Prima op tijd geleverd en heel blij en tevreden met mijn Huawei P7!

Tips en verbeterpunten voor Miky

Het toestel bevalt heel erg goed, mooi design en prettig en eenvoudig in gebruik. Hoef maar om de 2 dagen op te laden (normaal gebruik, niet echt intensief) en oplaadtijd is ook kort. Fijnste... Het toestel bevalt heel erg goed, mooi design en prettig en eenvoudig in gebruik. Hoef maar om de 2 dagen op te laden (normaal gebruik, niet echt intensief) en oplaadtijd is ook kort. Fijnste toestel voor mij tot nu toe!