Miky.nl

Komt zijn afspraken na

goed en degelijk

P. Reitsema

Mijn ervaring met Micky is dat er een snelle en zorgvuldige bezorging plaats vindt. Ik vind het ook goed dat mensen zich moeten identificeren voor dat de telefoon overgegeven kan worden. Het zijn... Mijn ervaring met Micky is dat er een snelle en zorgvuldige bezorging plaats vindt. Ik vind het ook goed dat mensen zich moeten identificeren voor dat de telefoon overgegeven kan worden. Het zijn mooie aanbiedingen vaak voor een kleine prijs. Dit is mijn 2e keer dat ik mijn mobiel op deze wijze heb besteld en zou het zeker weer doen!

Tips en verbeterpunten voor Miky

De nieuwe gsm die ik heb ontvangen bevalt erg goed. De mobiel werkt na behoren en de bundel die ik had uitgezocht past prima in mijn maandelijks gebruik. Ik vond het erg fijn dat de abonnementen aan... De nieuwe gsm die ik heb ontvangen bevalt erg goed. De mobiel werkt na behoren en de bundel die ik had uitgezocht past prima in mijn maandelijks gebruik. Ik vond het erg fijn dat de abonnementen aan te passen zijn op de site en zo het aan jou geschikt kunt maken.

J.m. de jong

Tot nog toe geen enkele reden om niet weer met Miky in zee te gaan.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Een goed toestel maar batterij snel leeg.

J. Plaisier

Prima bedrijf Miky.nl. De telefoon zijn we erg tevreden mee en werd keurig afgeleverd op het afgesproken tijdstip. Niet onbelangrijk: ook met de prijs zit je hier goed.

Gied

Fijn toestel. Een Apple. Niet anders verwacht

Jack

Super!

Lekker groot en licht

super goed

Goedkope abonnementen, heb altijd goed bereik overal en voor mij fijne telefoon

vjootje

Prettig bedrijf met snelle services en telefonisch wordt je ook prima geholpen met goede tips

Tips en verbeterpunten voor Miky

Gsm samsung galaxy s4 mini is wel prima! Over een paar maanden weer een nieuwe bestellen wellicht bij jullie.

Succes met jullie bedrijf!