Miky.nl

Ik ben zeer tevreden over Miky.nl

Ik ben zeer tevreden

Tips en verbeterpunten voor Miky

Zeer goed toestel makkelijke bediening en helder scherm

Heb een telefoon besteld via milky. ging heel moeizaam omdat er gegevens niet klopten. Hier hebben ze uiteindelijk meegeholpen en toen ging de bestelling vlot en makkelijk.

Tips en verbeterpunten voor Miky

is nu al traag en veel minder goede werking. Daar kan milky niets aan doen.

Snel en makkelijk bestelling, snel en netjes op tijd geleverd

Jack Scott

Wij, mijn vrouw (toestel in 2014) en ik zijn zeer tevreden over de duidelijke uitleg van uw medewerkers en de snelle afhandeling; ga zo voort!

Janny en Jack Scott

Tips en verbeterpunten voor Miky

Over de Samsung mini 4 (mijn vrouw) en ik Samsung mini 5 zijn zeer wel tevreden.

Isabelle Wagemaker

Miky is heel snel in afhandeling van de contracten, zijn niet te duur en bieden goede producten aan. Ik ben zeer tevreden

Tips en verbeterpunten voor Miky

Geweldige telefoon! Zo fijn en voor een niet te hoge prijs! (Iphone 5c)

Ronald Meijer

Over de vorige aankopen ben ik best tevreden maar in september 2015 heb ik een order geplaatst bij jullie voor een iPhone 5c die op jullie site stond. Uiteindelijk bleek na een dag of 10 dat jullie... Over de vorige aankopen ben ik best tevreden maar in september 2015 heb ik een order geplaatst bij jullie voor een iPhone 5c die op jullie site stond. Uiteindelijk bleek na een dag of 10 dat jullie die niet meer konden leveren terwijl ik wel al bevestigingsemails had ontvangen over deze order en de levering. De afhandeling hiervan door Miky en de manier waarop dat uiteindelijk werd meegedeeld was ik heel erg ontevreden over. Ik moest zelf steeds vragen hoe het nu zat en wanneer eea afgehandeld zou worden. Naast een zeer teleurgestelde dochter (de iPhone was voor haar bestemd) baalde ik er zelf ook van.
Ik heb de afgelopen jaren zeker 5 keer een telefoon bij jullie aangeschaft inclusief abonnement maar door deze laatste slechte ervaring betwijfel ik of de volgende aanschaf van een telefoon via jullie gaat!

Femke

Goede service. Snelle levering van de toestellen.

Prima telefoon.

Duidelijke website, goede en snelle service

Tips en verbeterpunten voor Miky

Goed toestel, prima prijs/kwaliteit verhouding