Miky.nl

Correcte afhandeling van het bestelde

Tips en verbeterpunten voor Miky

werkte niet altijd op 4g, maar is nu beter.
Fijn toestel, alleen bij de update wat wijzigingen die voor mij niet noodzakelijk waren

Prima zaak, niets op aan te merken.

Alles verliep voorspoedig en zoals het hoort.
Prettig!

Bert

Op zich goede ervaring met miky. Alles goed geregeld. Er was geregeld dat de koerier s'avonds zou komen . Dit kost €10 die bij de koerier betaald moet worden via pin en is geen probleem. Maar als... Op zich goede ervaring met miky. Alles goed geregeld. Er was geregeld dat de koerier s'avonds zou komen . Dit kost €10 die bij de koerier betaald moet worden via pin en is geen probleem. Maar als hij uren vroeger beld of hij nu langs kan komen ,is ook prima. Endat je dan ook nog die tien euro moet betalen vind ik absurd. Voor de rest niks op aan merken. Ik zou zo hier weer bestellen alleen geen avondbestelling meer.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Huawei pc 7. Uiterst tevreden over dit toestel.

hagman

Perfect

perfect

Nette levering en afspraak is afspraak heel netjes.

Prima geen problemen
Snel werkend. Geen storingen en de batarij gaat lang mee meer dan een dag

Wil Moolenbeek

Snelle afwikkeling van de bestelling.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Hel tevreden over de Samsung S 5 mini. Een heel goed toestel.

Goede ervaring bij aanschaf nieuw mobiel abonnement.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Samsung S5 mini is een fijn toestel, werk intuïtief makkelijkj.

In het begin ging alles zoals het moest.Het toestelletje werd goed afgeleverd.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Ik ben mijn smartphone (Huawei P7) in Rusland kwijtgeraakt, in de stad St Petersburg. In de maand juli.
Ik vond hem heel fijn om foto's te maken.Daarna heb ik in Nederland hetzelfde toestel opnieuw gekocht, maar nu moest ik
hem meteen voor 100% zelf betalen.De provider T-mobile heeft het resterende abonnementsgeld overgeschreven naar mijn
2e Huawei.Ik bel er niet veel mee,maar gebruik hem voornamelijk als foto-toestel.Als foto-toestel vind ik hem prima.