Miky.nl

Diana

Ik heb goede ervaringen met het bedrijf het is de 2e keer dat ik er besteld heb en zo ook m'n collega erover heb geïnformeerd zij heeft nu ook een telefoon besteld en is ook zeer tevreden

Tips en verbeterpunten voor Miky

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe telefoon

wil elsendoorn

De service is prima

Ik heb al 3 keer een gsm via Miky besteld.
Steeds keurig netjes op tijd geleverd en voldoende informatie gekregen over de levering en het afgesloten abbo.
Ik kan Miky echt aanraden! Ik heb al 3 keer een gsm via Miky besteld.
Ik kan Miky echt aanraden!

Tips en verbeterpunten voor Miky

De laatste was een iPhone 4 die mijn dochter graag wilde hebben.
Niets mis mee. Jammer dat er geen geheugen kan worden toegevoegd maar dat was van tevoren bekend.
De twee daar voor waren...
De laatste was een iPhone 4 die mijn dochter graag wilde hebben.
De twee daar voor waren van Samsung. Bij de S4 mini was de batterij snel kapot. Maar daar kan Miky niets aan doen.
Zelf heb ik een Samsung Fame. Jammer dat er geen flitser op zit, maar ja ik heb zelf die gsm gekozen. Eigenlijk omdat hij gewoon lekker klein is.

M.Meermann

Hallo,ik heb zeer nare ervaringen met mijn laatste verlenging.Mijn abonnenement blijkt niet verlengd te zijn,waardoor ik opeens hogere rekeningen heb moeten betalen.Ik ben sinds juli/Augustus... Hallo,ik heb zeer nare ervaringen met mijn laatste verlenging.Mijn abonnenement blijkt niet verlengd te zijn,waardoor ik opeens hogere rekeningen heb moeten betalen.Ik ben sinds juli/Augustus maandelijks in contact met jullie en T-Mobile hierover.Diverse keren is mij beloofd dat het de maand erop allemaal verrekend wordt,maar helaas is het op dit moment nog steeds niet in orde.Wat mij verbaasd,is dat ik zelf steeds naar jullie en naar T-Mobile moet bellen.Als ik bij Miky mijn contract verleng,is mijn meneing dat Miky dit mag regelen bij T-Mobile!!!

Toestel is super!!!

Reactie Miky.nl:

Beste heer Meermann,
Fijn om te lezen dat het toestel u goed bevalt.
Beste heer Meermann,
Fijn om te lezen dat het toestel u goed bevalt.
Wat vervelend dat de verlenging niet naar wens verliep. Ik zal telefonisch contact met u opnemen om na te gaan of het inmiddels is opgelost en of ik hierin nog iets kan betekenen.
Fiona
Miky Klantenservice

Julien

Het is de tweede keer geweest dat ik mijn T-Mobile abonnement heb verlengd via Miky.
Zij hebben goede aanbiedingen en de informatie is duidelijk beschreven. De levering is netjes uitgevoerd met vooraf duidelijk aangegeven wie de bezorger is. De laatste keer was de bezorger later dan gepland, maar hier werd ik toen netjes over gebeld.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Dit is mijn tweede Xperia telefoon en de Xperia M4 is een prima telefoon met een goede levensduur van de accu. Ik heb het toestel nu een half jaar. Het enige wat wellicht jammer is voor de toekomst... Dit is mijn tweede Xperia telefoon en de Xperia M4 is een prima telefoon met een goede levensduur van de accu. Ik heb het toestel nu een half jaar. Het enige wat wellicht jammer is voor de toekomst is dat de interne harde schijf niet groot is (4GB). Tot op heden geeft het nog geen problemen.

Monique Zuidgeest

Tot nu toe geen beste ervaring met Miky: al een aantal keren gebeld omdat T-Mobile te hoge telefoonkosten afschrijft, Miky geeft dan aan te communiceren met T-Mobile maar nog steeds niet opgelost.... Tot nu toe geen beste ervaring met Miky: al een aantal keren gebeld omdat T-Mobile te hoge telefoonkosten afschrijft, Miky geeft dan aan te communiceren met T-Mobile maar nog steeds niet opgelost. Hopelijk bij de eerstvolgende factuur zoals beloofd......

Samsung telefoon werkt prima

Reactie Miky.nl:

Beste mevrouw Zuidgeest,
Wat vervelend dat uw facturen niet blijken te kloppen. Ik wil dit graag voor u oplossen via T-Mobile en zal contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw Zuidgeest,
Tessa
Miky Klantenservice

Gerda

Nu 3 keer via Miky contract (bij T-mobile) verlengd en nieuwe telefoon ontvangen. Eén hiervan werkte niet naar behoren en naar wens. Dit was op het randje van het retourtermijn van twee. Alle... Nu 3 keer via Miky contract (bij T-mobile) verlengd en nieuwe telefoon ontvangen. Eén hiervan werkte niet naar behoren en naar wens. Dit was op het randje van het retourtermijn van twee. Alle ondersteuning van Miky ontvangen en inmiddels in het bezit van een prima toestel.
Klantvriendelijkheid en proactieve houding merkbaar en voelbaar bij de medewerkers. Heel fijn.
Ik kan Miky zeker aanbevelen, ook wanneer je uitsluitend vragen hebt (en zij dus op dat moment 'niets verdienen'aan je).

Tips en verbeterpunten voor Miky

Prima toestel nadat deze omgeruild is, met snelle service van Miky,

Telefoon al diverse jaren via jullie, cq jullie voorganger besteld. (Nog) nooit problemen gehad.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Nokia Lumia 630 xl. Werkt prima. Dat er minder apps zijn dan op android is voor mij minder interessant. Hij maakt goede foto's en filmpjes en de door mij gebruikte apps werken naar behoren. Ik ben... Nokia Lumia 630 xl. Werkt prima. Dat er minder apps zijn dan op android is voor mij minder interessant. Hij maakt goede foto's en filmpjes en de door mij gebruikte apps werken naar behoren. Ik ben zeer tevreden.

Goed. Prima service. Alles volgens afspraak geleverd.

Lg g3 prima toestel.