Miky.nl

Prima service en goede informatie.
Vriendelijk personeel.

Hans J. Burer

Heb op de site van Miky een goede transactie afgesloten om voor 300 bel minuten en 500 MB plus telefoon Huawei P8 lite in totaal €18 pm. Krijg vervolgens de bevestiging waarop €20pm staat. Na veel... Heb op de site van Miky een goede transactie afgesloten om voor 300 bel minuten en 500 MB plus telefoon Huawei P8 lite in totaal €18 pm. Krijg vervolgens de bevestiging waarop €20pm staat. Na veel bellen email ontvangen dat ik gelijk heb. Vervolgens gaat het contract in en de eerste incasso van T Mobile geeft €20 aan. Weer bellen mailen etc.. Gelijk gekregen, maar wat een negatieve energie kost dit proces! Echt balen. Mvg H.J. Burer

Beste heer Burer,
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste heer Burer,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat vervelend om te vernemen dat u baalde van het proces. Wij streven naar tevreden klanten en willen graag alles voor de klant oplossen. Ik ga ervan uit dat alles nu opgelost is. Voor de zekerheid zal ik contact met u opnemen om dit na te gaan.
Met vriendelijke groeten,
Tessa

RGvdMeij

Reagerend op een advertentie in de ANWB Kampioen, vraag ik een sim-only abonnement aan. De simkaart wordt na enige tijd door een koerier geleverd op 19 november 2015. Het abonnement gaat met... Reagerend op een advertentie in de ANWB Kampioen, vraag ik een sim-only abonnement aan. De simkaart wordt na enige tijd door een koerier geleverd op 19 november 2015. Het abonnement gaat met vertraging in (wegens nummerbehoud) op 23 november 2015. Gebruik makend van de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst, die ook bij de voorwaarden van Miky staan vermeldt, annuleer ik op 27 november 2015. Dat is dus ruim binnen de termijn.
Inmiddels staat de kalender op 12 december 2015 en ben ik tientallen mailtjes, twits en facebookberichten verder en is mijn contract nog steeds niet beeindigd. Miky en T-mobile wijzen naar elkaar als de schuldige. T-mobile klantenservice haalt allerlei argumenten uit de kast die nergens op slaan (bijv dat de tijd tussen 19 nov en 27 nov langer is dan 14 dagen) en Miky belooft van alles, maar er gebeurt verder helemaal niets. Nog steeds wordt mijn wettelijke recht op ontbinding genegeerd. T-mobile ervaart mij inmiddels als lastig en lijkt er dichtbij om mij maar helemaal te negeren. Het enige wat ik echter vraag is de ontbinding van het contract waar ik volgens de voorwaarden EN de Nederlandse wet gewoon recht op heb. Waarom is het zo moeilijk voor Miky / T-mobile om zich aan wet en voorwaarden te houden en dit contract gewoon te annuleren? Zitten ze echt zo dringend op die paar rotcenten van mij verlegen of hebben ze schijt aan mij omdat ik toch maar een consument ben die geen juridische afdeling heeft en dus 'machteloos' ben?

Tips en verbeterpunten voor Miky

Ik heb een Sim-only abonnement en heb dus geen mening over een geleverde telefoon.

Geachte heer van der Meij,
Bedankt voor de beoordeling.
Ik vind het erg vervelend om van u te moeten vernemen dat u problemen heeft met het beëidigen van het contract.
Ik zal telefonisch...
Geachte heer van der Meij,
Bedankt voor de beoordeling.
Ik zal telefonisch contact met u opnemen om te kijken of ik hierin nog iets kan betekenen of dat het inmiddels al is opgelost.
Fiona

de Groot

In het verleden Iphone 4s gekocht, met mooie aanbieding.
In het verleden Iphone 4s gekocht, met mooie aanbieding.
Maar op dit moment is het abo. op een nieuwe Iphone (5s) veels te duur. Via andere websites zijn er veel goedkopere aanbiedingen (bijv. Vodafone €28,- per maand tel. gratis)

Bij tele 2 kan ik voor het zelfde abo. (€36,-) zelfs een Iphone 6s gratis krijgen.

Kort samengevat, ik vind de abonnementen veels te duur hier!

Beste Roy,
Bedankt voor je feedback.
Beste Roy,
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend dat je geen leuk aanbod hebt gezien dat bij je past. Het hele jaar door hebben wij verschillende aanbiedingen. Vaak voordeliger dan de rest maar helaas niet altijd. Hopelijk zit er in de toekomst wel een passend abonnement tussen.
Fiona

Beroerd onproffesioneel

Tips en verbeterpunten voor Miky

Op de toegezegde datum van levering ontvang ik geen informatie over de levering. Wanneer ik contact opneem wordt er mij verteld dat er een leveringsprobleem is voor het toestel. Hier is dus op geen... Op de toegezegde datum van levering ontvang ik geen informatie over de levering. Wanneer ik contact opneem wordt er mij verteld dat er een leveringsprobleem is voor het toestel. Hier is dus op geen enkele wijze over gecommuniceerd. Anderhalve week later wordt er alsnog geleverd. Omdat ik een fout heb gemaakt bij het invullen van de verloop datum van mijn rijbewijs wordt het pakket niet afgegeven. Vandaag wordt ik gebeld en gemeld dat het pakket eind deze week geleverd kan worden. In de e-mail tref ik echter aan dat de kosten per maand 21 euro zijn ipv de oorspronkelijk 13,50 per maand. Ik bel met de klantenservice. Dit wordt bevestigt omdat de aanbieding verlopen is. Ik heb de keuze uit 2 duurdere opties... opnieuw worden er excuses aangeboden, maar er kan niets aan veranderd worden en de leveringsproblemen liggen buiten hun schuld. Ik heb mijn bestelling geannuleerd, ik ga niet voor het zelfde product ineens meer betalen.

Slecht

Goedendag,
Goedendag,
Graag willen wij in contact komen om te weten te komen waarom u ons als 'slecht' beoordeeld. Helaas kunnen wij op uw e-mailadres geen gegevens vinden. Zou u telefonisch contact met ons op kunnen nemen op 070-7101101. Wellicht dat wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.
Esmee
Miky Klantenservice.

Ik ben goed geholpen.

Ik heb geen nieuwe gsm.

Knokkie

Telefoon liet door omstandigheden wel even op zich wachten, maar steeds heel vriendelijk geholpen aan de telefoon

Samsung Galaxy S4 is gewoon prima toestel met duidelijke bediening