Miky.nl

Kort maar duidelijk en vriendelijk gesprek gehad aan de telefoon over de aanschaf van een telefoon met abbonement.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Op zich een prima telefoon, wel,valt ie af en toe zomaar uit en dat vind ik wel vervelend.

Peters

Vriendelijk personeel en snelle levering.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Ik heb een Sony Xperia M4 aqua aangeschaft en tot nu toe alleen maar ellende gehad. Na enkele dagen werd het toestel erg heet tijdens het opladen en weigerde het op te starten. Nu werkt de camera... Ik heb een Sony Xperia M4 aqua aangeschaft en tot nu toe alleen maar ellende gehad. Na enkele dagen werd het toestel erg heet tijdens het opladen en weigerde het op te starten. Nu werkt de camera niet meer. Ik krijg iedere keer de melding "Fout, camera werkt niet meer". Dan maar weer m'n oude vertrouwde Samsung Fame uit de kast gehaald en die doet alles wat ik wil.

Tevreden klant

Van bestellen tot levering alles vlekkeloos verlopen

Tips en verbeterpunten voor Miky

Werkt zoals beschreven op de site

jennyhdv

Super snelle levering en na aanvraag verlengen abonnement binnen een paar dagen geregeld en binnen helemaal top.

Tips en verbeterpunten voor Miky

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe iphone 5c doet wat hij moet doen en super tevreden in combinatie met mijn provider T mobile nog nooit voor verassingen gestaan bij hun.

Prima, betrouwbaar

Tips en verbeterpunten voor Miky

Goed, alleen merk ik dat ik weinig ruimte heb op mijn mobiel.

k.oexman

Niets niks mee

gaat wel

Goede service en klant vriendelijkheid????????

Prima hoor

Tips en verbeterpunten voor Miky

Correcte service en alles wordt geregeld (omzetting van huidige maatschappij naar nieuwe ).

Tips en verbeterpunten voor Miky

Fijn toestel en precies wat ik zocht m.b.t. waterdichtheid.

Snelle service en product is helemaal naar wens. Bestel hier elke 2 jaar mijn nieuwe telefoon! Duidelijk website met duidelijke voorwaarden en uitleg over het product.

Tips en verbeterpunten voor Miky

De Samsung galaxy alpha bevalt heel goed. Telefoon voldoet aan alle wensen. Heel mooi design, een goede accu en telefoon is erg snel.