Top prima service en goede uitleg over producten zeer tevreden met m'n stoel

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: Wat fijn om te horen! ik wens u nog veel plezier van uw order toe.

Wg houtbraken

Correcte bediening

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: Wat fijn! ik wens u nog veel plezier van uw order toe

Meulmeester

Goed.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe

Sylvia Langeslag

We hadden een sta-op stoel besteld en hij werd snel geleverd en ziet er netjes uit.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

nvt

Vlotte en snelle bediening

Rietman

prima bedrijf met deskundige en vriendelijk personeel, We hebben 2 stoelen gekocht die werden netjes afgeleverd en ze namen het plastic en papier weer mee en hadden alle tijd om de werking uit te... prima bedrijf met deskundige en vriendelijk personeel, We hebben 2 stoelen gekocht die werden netjes afgeleverd en ze namen het plastic en papier weer mee en hadden alle tijd om de werking uit te leggen

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Barendrecht meubelzorg

Heel goed.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Armine

Geen prijslijst, demomodellen geven geen juiste beelden de resultaat is niet altijd wat er verwacht word

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: wij hebben een brochure met ons aanbod erin, hierin staan de vanafprijzen vermeld.

Heijnen .G.j.

Ervaring goed , product niet tevreden

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw order. U kunt ons altijd contacteren zodat we naar een passende oplossing kunnen kijken!

Wiebe duin

We zijn heel netjes zakelijk behandeld
Geven gelijk tips of de stoel bij je past ivm lichaamslengte
Laten je echt in de juiste stoel zitten leggen ook uit wat voor materiaal is...
We zijn heel netjes zakelijk behandeld
Geven gelijk tips of de stoel bij je past ivm lichaamslengte
Laten je echt in de juiste stoel zitten leggen ook uit wat voor materiaal is gebruikt vond de verkoper zeer correct

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: fijn om te lezen dat u tevreden bent.