Metalura

J. Kruidenier

Uitmuntend!

Vakmensen, werk en komen na wat ze beloven.

Monster

Naar tevredenheid uitgevoerd.

Prima product.

Menno

Klant komt echt eerst

Klant support

Jo Goossens

De montage is goed verlopen, deskundige en vriendelijke monteurs. Dat geldt ook voor degene die de maatvoering heeft bepaald. het contact met de afdeling planning is minder goed verlopen:
Wij...
Wij hebben vanwege de bouwstroom van de aannemer gevraagd om de plaatsing van een tijdelijke onder rail. Dit bleek (terecht) geen haalbare optie. Echter toen de definitieve rail geplaatst zou kunnen worden bleek er een tijdelijke, bij de montage van de glaswand te verwijderen, rail te worden geplaatst. Een en ander heeft tot beschadiging van de tegelvloer geleid. Dit is inmiddels uit coulance door de aannemer hersteld.

Goed gemonteerd en fraai resultaat

Reactie Metalura:

Beste meneer Goossens,
Bedankt voor uw review.
Beste meneer Goossens,
Bedankt voor uw review.
Fijn dat wij na ons telefoongesprek een duidelijker beeld hebben gekregen van uw situatie. Wij gaan met uw punten aan de slag en zorgen dat dit intern nog besproken wordt. We zijn blij dat we er naar tevredenheid zijn uitgekomen. Verder wensen wij u nog veel plezier van uw beglazing.
Metalura

Fam Kortlever

Van de eerste afspraak t/m de oplevering keurig werk geleverd.

Er wordt op tijd en duidelijk gecommuniceerd.
Afspraak is afspraak.

Ed Bomius

Afspraken worden die door de verkoopafdeling zijn gemaakt worden nagekomen.

Monteurs werken netjes.
Beglazing naar wens

Dolly van der Klis

Zeer goed.

Goede communicatie, nakomen van afspraken.

F. Duynstee

Nauwkeurig en vlot

communicatie

Bram Boer

Super goed

Klantvriendelijkheid en nakomen van gemaakte afspraken

J.Harteveld

Uw bedrijf heeft een zeer professionele uitstraling vanaf de eerste ontmoeting tot en met de installatie!

Prachtige showroom, vakkundig afdeling verkoop en een zeer goed product , goede en nette monteurs.