Metalura

Metalura

Er wordt gedaan wat afgesproken is. Je kunt er van op aan.

Werk wordt goed voorbereid. Monteurs weten heel goed waar ze mee bezig zijn.

Mastenbroek

Zeer tevreden over de communicatie en de plaatsing van de glazen wand !
Sander en Raymond twee monteurs met vak kennis ....werken keurig netjes en zijn zeer beleefd !!!
complimenten voor...
Zeer tevreden over de communicatie en de plaatsing van de glazen wand !
complimenten voor die twee.

Fijn bedrijf

De Haan

Positief

Persoonlijke aanpak

Hans van Tol

Snelle reactie, duidelijke voorlichting.

Kwaliteitsproduct Vlotte levertijd.

A.B. Keesman

Alles prima geregeld en uitgevoerd. De beglazing bevalt uitstekend.

Goed materiaal, goed personeel.

H Beurskens

Prettig en deskundig geholpen

kwaliteit

W.P.Jansson

Deze was prettig en goed.

Wij zijn zeer tevreden over de verkoop afdeling, afspraken en natuurlijk de monteurs.

Aarnink

Goed georganiseerd

Goede voorbereiding strakke planning komen afspraken perfect na

Nathalie van Doremalen

Erg goed. Alle contacten verliepen vlot en zorgvuldig en we zijn erg tevreden over het eindproduct en de service.

Jullie leveren echt kwaliteit, in het product, de afwerking, maar ook tijdens de montage en tijdens het verkoop-moment in de showroom.

Co Gezel

Wij wilden graag een offerte opstellen voor balkonbeglazing en nog dezelfde middag zat Pieter bij ons aan tafel. Wij zijn heel goed geadviseerd en besloten nagenoeg direct om zaken te doen. Metalura... Wij wilden graag een offerte opstellen voor balkonbeglazing en nog dezelfde middag zat Pieter bij ons aan tafel. Wij zijn heel goed geadviseerd en besloten nagenoeg direct om zaken te doen. Metalura helpt je ook bij de aanvraag van de benodigde vergunningen. Inmiddels is alles geplaatst en wij zijn echt heel blij met de geleverde kwaliteit!

Professioneel, vakkundig en klantvriendelijk personeel!