F. de Ruyter

Van het eerste contact tot en met de oplevering is alles naar wens verlopen

De showroom, waar je de verschillende tuinkamers kunt bezichtigen.

Produkt goed, monteurs ter plaatse kundig maar laten een grote troep achter en dan voor zoveel geld !

opname offerte en afspraken prima nagekomen

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u in het algemeen tevreden bent over het proces en het resultaat!
Mijn collega van de serviceafdeling heeft u...
Beste heer/mevrouw,
Mijn collega van de serviceafdeling heeft u inmiddels hierover gemaild en uw feedback ook besproken met het desbetreffende montageteam, zodat zij hier lering uit kunnen trekken. Dit past namelijk echt niet in onze werkwijze.
Ik wens u vele prettige uren op uw beschutte balkon toe!

Ik ben zeer tevreden

Niet in het bijzonder

Marie josee Delhoux - Fastenaekels

Was op zoek naar een firma die een veranda met slidingglas kon plaatsen. 2 firmas gevonden in Belgie en 1 in Nederland Metalura. 1 firma heeft zelfs niet geantwoord op onze vraag en de andere ging... Was op zoek naar een firma die een veranda met slidingglas kon plaatsen. 2 firmas gevonden in Belgie en 1 in Nederland Metalura. 1 firma heeft zelfs niet geantwoord op onze vraag en de andere ging een offerte maken maar hebben deze nooit ontvangen. Metalura heeft ons direct gecontacteerd om afspraak vast te leggen voor opmeting en prijsofferte en nadien correspondentie via mail die perfect is verlopen. Afspraak plaatsing is 2x herplaats door missing bij hen. Het enige minpunt. Plaatsing van de veranda kon niet beter wat een classe wat een vaardigheid. Toppie

Hun kundigheid, vriendelijkheid. De manier waarop ze werken van begin tot het einde is puur vakmanschap. Proficiat

Matig

de mensen die het thuis komen monteren waren prima en dachten ook mee.

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat onze communicatie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zullen intern nakijken wat er bij u mis is gegaan, zodat we hier lessen uit kunnen trekken voor de toekomst.
Fijn dat u het resultaat wel als prima beoordeelt. We hopen dat u vele plezierige uren zult doorbrengen in uw terraskamer!
Metalura

Na een bezoek aan Metalura,rondgekeken,en goed advies gehad,en telefoonnummer achtergelaten om later een afspraak te maken

Na goed advies thuis,gelijk besloten tot aankoop van beglazing van het balkon,daarna goed geholpen met de aanvraag bij de Gemeente Westland

Goede ervaringen,de monteurs zijn harde werkers en nette jongens.

De Monteurs

Goede informatie bij koop, klantvriendelijk. Snelle levering, zelfs eerder dan was afgesproken. Zeer professionele en sympathieke medewerkers. Wel jammer, dat het raam, dat open gaat aan de... Goede informatie bij koop, klantvriendelijk. Snelle levering, zelfs eerder dan was afgesproken. Zeer professionele en sympathieke medewerkers. Wel jammer, dat het raam, dat open gaat aan de verkeerde kant is geplaatst. Dat was kortgesloten/overlegd bij het inmeten. Wij hadden in ins hoofd, dat t altijd rechts was. Voor de rest niets dan lof en vakmanschap.

Keurig op tijd, klantvriendelij, professionele monteurw

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw mooie feedback! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het proces en het eindresultaat!
Uit uw woorden begrijp ik wel dat in uw beleving het...
Beste heer/mevrouw,
Uit uw woorden begrijp ik wel dat in uw beleving het openingspaneel aan de verkeerde kant zit. Mijn collega van de serviceafdeling gaat graag met u in gesprek als dit een probleem voor u oplevert. Neem dus gerust contact met haar op. U kunt haar bereiken tijdens kantooruren via ons servicenummer 0184 23 02 35.
Ik wil u vanaf deze plaats heel veel plezierige en windvrije uren toewensen op uw balkon!

Henk Dullemans

De ervaring met Metalura heeft ons niet teleurgesteld.De omgevingsvergunning was goed geregeld waardoor de balkonbeglazing snel in productie kon worden genomen. Helaas was er een fout gemaakt bij... De ervaring met Metalura heeft ons niet teleurgesteld.De omgevingsvergunning was goed geregeld waardoor de balkonbeglazing snel in productie kon worden genomen. Helaas was er een fout gemaakt bij het coating bedrijf waardoor de planning niet helaas niet gehaald werd. De project planner heeft toch binnen redelijke tijd ons inplannen voor het plaatsen van de balkonbeglazing.

De verkoopadviseur heeft goed advies gegeven en zeer snel een goede en duidelijke offerte opgesteld.
Het vergunningstraject is snel en verlopen en ook de monteurs hebben uitstekend werk geleverd

A.J. Kock

Mijn bezoek aan uw bedrijf (zowel de showroom als de productie) gaf de doorslag om voor Metalura te kiezen voor mijn balkonbeglazing. De offerte was duidelijk.
Het opmeten en het plaatsen...
Het opmeten en het plaatsen gebeurde door professionele en vriendelijke mensen.