Metalura

Nvt

Netjes gewerkt

nvt

van Gelder

Dit is de eerste keer dat we zaken hebben gedaan met Metalura en het is ons uitstekend bevallen

Van het begin tot de oplevering is alles zonder problemen verlopen

Verbeterpunt zou kunnen zijn dat de monteurs na het plaatsen van de glaswand het glas even schoonmaken

j de Zeeuw

Geen opvallende sterke punten ervaren!

Het leveringstijdstip is door velerlei oorzaken 2 mnd later geworden dan was afgesproken.

Reactie Metalura:

Beste heer De Zeeuw, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u zo tevreden bent over het resultaat. We hopen dat u de komende jaren veel plezier van uw windscherm zult hebben, en dat dat het lange... Beste heer De Zeeuw, Bedankt voor uw feedback! Fijn dat u zo tevreden bent over het resultaat. We hopen dat u de komende jaren veel plezier van uw windscherm zult hebben, en dat dat het lange wachten iets verzacht. We nemen uw feedback intern mee, zodat afspraken over levering beter zullen worden. Met vriendelijke groet, Metalura

Thomas Peerenboom

Fantastische glaswand, vakkundige monteurs, perfect afgewerkt.
De communicatie eromheen is verre van perfect, hier valt nog een hoop te winnen.
Ik moest overal zelf achteraan...
Fantastische glaswand, vakkundige monteurs, perfect afgewerkt.
Ik moest overal zelf achteraan bellen/mailen, anders had ik niet eens een datum gehoord wanneer het geplaatst zou worden!

Het advies en de uiteindelijke montage.

Zoals eerder genoemd: de communicatie!

Reactie Metalura:

Beste heer Peerenboom, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u zo blij bent met uw balkonbeglazing! Jammer dat de communicatie rondom uw beglazing slecht is verlopen. We nemen uw... Beste heer Peerenboom, Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u zo blij bent met uw balkonbeglazing! Jammer dat de communicatie rondom uw beglazing slecht is verlopen. We nemen uw feedback intern zeker mee. We wensen u vele plezierige uurtjes op uw balkon toe! Met vriendelijke groet, Metalura

Van Bogget Marc

Soepel, niet opdringerig

Stiptheid, degelijkheid

Is goed, reageert snel en adequaat

Nee, elk bedrijf zou zo moeten acteren

Fred Vermolen

Uitstekende ervaring,

Zeer vriendelijk en keurig personeel

Het verbeter punt zou zijn, dat het glaswerk schoner afgeleverd zou kunnen,
Was erg vet, en moeilijk te reinigen, jammer,

J.L.Arends

Als correct en professioneel

Als boven omschreven , zeer correct en professioneel .

houden zo !!

Peter Kruijff

Onze ervaringen met dit bedrijf zijn perfect. zij komen hun afspraken na.

uiterst professionele medewerkers. echte vakmensen qua uitvoering!

zeer tervreden

eric hoeben