Metalura

Luctor et Emergo

Metalura is een bedrijf die haar verantwoording neemt om een goed en degelijk product af te leveren. Ook de nazorg is van uitstekende kwaliteit

Kwalitatieve producten, wat het product balkonbeglazing ook nodig heeft.

D.bos

Bedrijf komt gemaakte afspraken correct na.

Alles klopt tot onze tevredenheid

Gerard De Jong

Heldere afspraken, medewerkers komen de balkonbeglazing zeer nauwkeurig bevestigen en ruimen de rommel na afloop netjes op

Goede en heldere afspraken, nauwkeurig, vriendelijk, netjes, ruimen alles keurig op en nemen dit mee

Van dalen

Fantastisch .vriendelijke behulpzame monteurs

E vd M

Goede communicatie, wel prijzig product

Duidelijke communicatie, goed product, vlotte montage en nette afwerking

Hans Steur

Goede voorlichting, prettige werknemers, accuraat, goed product

duidelijkheid, veel mogelijkheden met het product, heel veel meer woonplezier, super blij met de balkonbeglazing

De Graeve

Van begin tot eind fijn contact, aardige monteurs tijdens plaatsing. Kan Metalura aanbevelen.

Duidelijk, vakkundig, vriendelijk personeel

C.J. van Beek

Goed tot we tijdens montage er achter kwamen dat er tijdens de offerte wat over het hoofd is gezien. Wij hebben hier ook wat steken laten vallen, hadden er beter boven op moeten zitten. Technische... Goed tot we tijdens montage er achter kwamen dat er tijdens de offerte wat over het hoofd is gezien. Wij hebben hier ook wat steken laten vallen, hadden er beter boven op moeten zitten. Technische tekening was alleen getekend in de open stand, hadden ook om de dicht stand moeten vragen.
Verder is het jammer dat we hebben moeten bellen voor afspraak met monteur, hadden we al eerder aangegeven met hoofd verkoop.

Goed product

Kitty Barbier

Vriendelijk en erg goed vakkundig bedrijf

Vakkundig geplaatst

Vermeulen