fam v Wijk.

Prettige deskundige jongens.

Frank en Diane Lavrysen-Bertels

Mooi product geleverd. Plaatsen verliep netjes en vlot. Resultaat is naar wens .
Heel goede monteurs. Ze laten alles netjes en proper achter.

Vlotte en nette plaatsing. Problemen zeer snel opgelost in
gunstige zin. Pluim voor de monteurs.

Reactie Metalura:

Beste heer en mevrouw Lavrysen-Bertels,
Hartelijk dank voor uw positieve review en mooie woorden. Heel veel plezier met uw beschutte terras!
Metalura

Goede kwaliteit tuinkamer geplaatst door goede monteurs. Slecht advies en niet bereid om in ontwerpfase tegemoet te komen aan onze wensen tav plaatsen zonnescherm. Eindresultaat is een mooie... Goede kwaliteit tuinkamer geplaatst door goede monteurs. Slecht advies en niet bereid om in ontwerpfase tegemoet te komen aan onze wensen tav plaatsen zonnescherm. Eindresultaat is een mooie tuinkamer, die echter te veel licht wegneemt doordat het zonnescherm niet onder de overstekende dakgoot is geplaatst ( waar eerder ook een zonnenscherm zat) maar voor het glazen dak van de tuinkamer. Onbegrijpelijk dat men zoiets maakt.

goede en nette monteurs.

Reactie Metalura:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer te horen dat u niet tevreden bent over het gegeven advies. Onze adviseurs en technici streven er altijd naar tegemoet te komen aan de wensen van de klant, maar helaas was dat in uw geval technisch gezien niet mogelijk. We nemen uw tips intern mee en wensen u, ondanks dat niet alles naar wens is verlopen, veel plezierige uren toe in uw tuinkamer!
Metalura

Duidelijke informatie, Snelle montage, Kwaliteit?

Kwalitatieve oplossing

We hebben glazen terraspanelen aangeschaft bij Metalura. De voorlichting, de offerte en de plaatsing waren uitstekend. Ik zou niet zo gauw weten waar verbeterpunten zitten. De medewerkers van... We hebben glazen terraspanelen aangeschaft bij Metalura. De voorlichting, de offerte en de plaatsing waren uitstekend. Ik zou niet zo gauw weten waar verbeterpunten zitten. De medewerkers van Metalura zijn professioneel, werken vakkundig en komen gemaakte afspraken tijdig na. Voor wat betreft de nazorg heb ik nog geen oordeel; ik wil eerst in de komende periode bekijken of de panelen goed functioneren.

Prima ontvangst, goede informatie, erg tevreden met het resultaat.

Accurate montage, prima service.

Heel correct, vakwerk!

correct personeel, netjes afgeleverd

Goede voorlichting en komt betrouwbaar over zowel technisch als kwalitatief.

Vaktechnische monteurs en zorg voor de klant en houden de werkplek netjes achter.

Hans van Velzen

Kwaliteit van de balkon beglazing is perecf ook de afwerking.
Inmeten van de beglazing wordt zeer vakkundig gedaan zodat bij installatie alles moeiteloos past.
Monteurs die de beglazing...
Kwaliteit van de balkon beglazing is perecf ook de afwerking.
Monteurs die de beglazing komen plaatsen zijn vaklui en gaan zeer schoon en opgeruimd te werk.
Al met al een aanwinst voor ons balkon, we hebben er nu een extra kamer bij en geen last van wind cq regen.

Weten waar ze over praten en zijn vaklieden