Metalura

H.Glasius

Ik ben prima behandeld en alles is keurig uitgevoerd.

Het product wat bij mij is gemaakt is van goede kwaliteit en is een stukje van meer waarde aan het huis.

van den Brink

Erg net en correct bedrijf

Goed personeel en komen alle afspraken 100% na

Henny Bos

Zeer tevreden. Het contact verliep prettig zo ook met de medewerkers die de opdracht ten uitvoer brachten.

Door een foutje in de communicatie verliep de plaatsing niet naar wens waardoor ik niet tevreden was met het eindresultaat.
Metalura heeft er alles aan gedaan om dit naar tevredenheid op te...
Metalura heeft er alles aan gedaan om dit naar tevredenheid op te lossen!

Albert Van Wijk

Alles top geregeld en gemonteerd

Uitstraling

Lucacevich

De beglazing bevalt prima, als ook destijds de montage. Echter bij het openen viel 1 zij-paneel uit de rail, deze weer in de rail kunnen plaatsen, maar de panelen niet meer kunnen sluiten. Klacht... De beglazing bevalt prima, als ook destijds de montage. Echter bij het openen viel 1 zij-paneel uit de rail, deze weer in de rail kunnen plaatsen, maar de panelen niet meer kunnen sluiten. Klacht gemeld en deze is snel verholpen. Snelle en goede service.

Monteurs werken keurig, mooi systeem

Mastenbroek

In een woord …GRANDIOOS

doen wat ze beloven

John Walraven

Goed geholpen in showroom, netjes ingemeten en keurig geplaatst, helaas geen reactie op de melding dat een van de panelen onder spanning is komen te staan

verkoop en kwaliteit georienteerd

Reactie Metalura:

Beste meneer Walraven,
Beste meneer Walraven,
Fijn om te horen dat alles netjes verlopen is. Spijtig om te horen dat u nu problemen heeft met uw panelen. Helaas kan ik niet terug vinden dat wij een melding hebben ontvangen over panelen die onder spanning staan. Mijn collega's van de service afdeling zijn momenteel met vakantie. Vanaf 21 augustus zijn zij weer aanwezig. Zij zullen dan contact met u opnemen hierover.
Met vriendelijke groet, Metalura

J.L. van Eeten

Alles volgens afspraak verlopen. Mooie showroom, goede uitleg.

Mooie showroom, vakkundige uitleg, net en professioneel personeel. Afspraken worden keurig nagekomen.

Zegwaard

Prettig contact gelegd/ gehouden. Helder en duidelijke voorlichting. Gedegen voorbereiding en plaatsing. Netjes gewerkt en alles werkt vanaf moment 0 perfect.

Zie boven

H. Stofkoper

Tot de montage liep het allemaal uitstekend. Voor de montage was een dag uitgetrokken, met mogelijke uitloop naar de volgende dag. Die 'uitloopdag' was wel nodig, want de eerste dag waren de... Tot de montage liep het allemaal uitstekend. Voor de montage was een dag uitgetrokken, met mogelijke uitloop naar de volgende dag. Die 'uitloopdag' was wel nodig, want de eerste dag waren de monteurs al om 13:15-13:30 vertrokken, omdat de verder benodigde materialen niet bij zich hadden. De tweede dag dus ook weer vroeg op voor het resterende werk, dat in twee uurtjes geklaard was. De klus had dus ook makkelijk in een dag gedaan kunnen worden.
In ieder geval één paneel moet nog bijgesteld worden.

Kwaliteit van het geleverde materiaal waardoor er in het geheel een goede en mooie balkonbeglazing staat.