Metalura

Poldermans

Goede kwaliteit en service

degelijk!

fruitbedrijf den haan c.v.

oplossingsgericht

Geert van der Linden

Bevalt goed ,het is wel opgevallen dat 1 vergrendeling onderaan iets naar links los loopt op de zuidwestzijde,we hebben er iets tegenaan gezet dat we toch zeker zijn dat die niet onder los zal... Bevalt goed ,het is wel opgevallen dat 1 vergrendeling onderaan iets naar links los loopt op de zuidwestzijde,we hebben er iets tegenaan gezet dat we toch zeker zijn dat die niet onder los zal schieten.

profesionele installatie van de balkon beglazing , en de service om nog 1 deel om te draaien omdat die niet goed dicht kon zo krom stond de ruit.

Frans van den Boom

Bij montage bleek dat een drietal dakpanelen beschadigd waren.
Vier maanden gewacht op vervanging terwijl panelen twee
maanden in de werkplaats stonden.

Vakkundige, vriendelijke medewerkers

Van tongeren

Duidelijke afspraken , snel en professioneel geplaatst door vakmensen

Kwaliteit , professioneel

Familie Ydema

Over het algemeen een goede indruk. Verkoop, installatie tuinkamer, service afdeling zijn prima en reageren adequaat.
Wat zij als minder ervaren is het feit dat op de liggende ruiten van de...
Wat zij als minder ervaren is het feit dat op de liggende ruiten van de tuinkamer afdrukken van de zuignappen zichtbaar blijven en dat Metalura zich achter de leverancier van het glas verschuilt.

Maatwerk, meedenken met de klant. Oplossingsgericht.

Kouwenberg

Prima geregeld

Goede kwaliteit, mooie afwerking, komen afspraken na

Hesterman

Fijn bedrijf

Werken zeer netjes

J. van ‘t Zelfde

Positief bij verkoop en montage en eindproduct

Degelijk en mooie tuinkamer

Annelies

Onze tuinkamer is prachtig geworden, maar helaas was de weg ernaartoe (te) lang, moeizaam en vol obstakels. De communicatie was slecht, zowel naar ons toe als intern. We moesten steeds zelf achter... Onze tuinkamer is prachtig geworden, maar helaas was de weg ernaartoe (te) lang, moeizaam en vol obstakels. De communicatie was slecht, zowel naar ons toe als intern. We moesten steeds zelf achter dingen aan bellen of mailen. De commerciële afdelingen weten van elkaar niet waarmee ze bezig zijn. Niemand neemt de verantwoordelijkheid en/of de leiding. Daardoor ging er veel fout. We misten een vast aanspreekpunt. Zonde, wat de producten zijn prachtig. Dankzij de geweldige betrokkenheid en vakkundigheid van de engineer (en van de monteurs) is het eindresultaat gelukkig toch fantastisch geworden. Een technisch hoogstandje. Bedankt Dirk!

De kwaliteit en de afwerking is top.

Reactie Metalura:

Beste mevrouw Harmsen,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Beste mevrouw Harmsen,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Vervelend om te horen dat het proces om de tuinkamer te realiseren niet goed verlopen is. We hopen dat u ondanks deze ervaring geniet van uw tuinkamer. In ieder geval goed om te horen dat u wel tevreden bent met het eindresultaat.
Metalura