Erik

Duidelijke webshop (voor de meeste zaken) en complete voor de 'basis metal stud wanden'.
Extra sterke metal stud profielen (voor zwaardere deuren) leveren ze echter niet.
Produkten van...
Produkten van Metalstudwand.com worden geleverd door Raab Karcher. De hele vracht was volledig nat afgeleverd Volgens de chauffeur had het de avond en nacht ervoor buiten gestaan bij Raab en 'er toen een buitje overheen is gegaan'.
Ondanks dat de meeste materialen goed verpakt waren is ALLES nat geworden (ook bijv deurslot die 2x plastic is verpakt).
Erg ontevreden hieronder. Klantenservice sistoshops zegt desondanks dat RAab altijd zorgvuldig levert en de weersverwachtingen in de gaten houdt. Ze nemen de zaken niet serieus dus; als je betaalt hebt dan is het jouw probleem.
Verder zou ik 1 uur voor levering gebeld worden, maar geen telefoontje gehad!

Beschrijf hier uw ervaring

Alles nat geleverd door metalstudwand.com / Raab Karcher. Heeft een hele nacht buiten in de regen gestaan voor aflevering.
Glaswol, schroeven, foamband,deur, slot (en de gipslaten een beetje...
Glaswol, schroeven, foamband,deur, slot (en de gipslaten een beetje nat bovenop).

Snappen dat de klant de produkten DROOG nodig heft. Het is een DROOGBOUW system!.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Slot besteld zonder cylinder, blijkt dat het een slot is met een ouderwetse dikke sleutel (waar geen cylinder in past).

Paul Stevens

Prima onderneming

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb metalstud profielen, gipsplaten en isolatie gekocht, inclusief gipsplaatschroevenschroeven. Schroeven zijn in eerste instantie niet geleverd. Ik heb de schroeven vervolgens zelf gekocht (de... Ik heb metalstud profielen, gipsplaten en isolatie gekocht, inclusief gipsplaatschroevenschroeven. Schroeven zijn in eerste instantie niet geleverd. Ik heb de schroeven vervolgens zelf gekocht (de timmerman stond immers te wachten) en gereclameerd, waarop prompt het bedrag van de schroeven werd gecrediteerd. Keurig gedaan!

Dat van die ontbrekende schroeven was jammer (immers, zonder schroeven konden we niet beginnen), maar verder ben ik tevreden.

Kaptein Bouwgroep B.V.

Metalstud profielen besteld.

Beschrijf hier uw ervaring

Positief, zij konden de lengtes profielen leveren welke onze reguliere leverancier niet kon leveren tegen concurrerende prijzen.

Bij het bepalen van de totale leveringskosten was eerst niet duidelijk dat er extra kosten bij zouden komen i.v.m. levering op korte termijn (2 dagen).

BILT bv

Prima goede levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Er ontbraken schroeven om de U profielen aan elkaar te schroeven alvorens de gipsplaten kwamen. Ook ontbrak er een compri-band om rondom aan te brengen.

Gepsplaat schroeven waren lastig in de profielen te schroeven wellicht als ietsje duurder zelfborende schroeven aanbieden.

michael

Goede prijs en snel geleverd. Makkelijke rekentool

joel van steijn

Slechte bezorging!!

Beschrijf hier uw ervaring

mbt het bezorgen van de goederen, slechte service. Voor de dure transportkosten mag je toch wel verwachten dat het tot je voordeur geleverd word. Niet 20m ervandaan, waar de goederen voor iedereen... mbt het bezorgen van de goederen, slechte service. Voor de dure transportkosten mag je toch wel verwachten dat het tot je voordeur geleverd word. Niet 20m ervandaan, waar de goederen voor iedereen toegankelijk zijn.
Op de vraag of de chauffeur de goederen bij de voordeur kon plaatsen, had hij het te druk en wel betere dingen te doen.

chauffeur ontslaan en iemand nemen die wel z'n best doet

O.W. Buitenhuis

Goede website en snelle levering. Echter rommelige, slechte communicatie en incorrecte leveringen.

Beschrijf hier uw ervaring

Met alle geleverde zaken was wat mis. Geleverd kozijn was de verkeerde maat en de deurkrukset was incompleet. Incomplete zaken niet correct geleverd.

Pluspunten zijn de zeer nette en...

Pluspunten zijn de zeer nette en complete website en de snelle levering.

Geef bij de bestelling aan dat er met een (grote) vrachtwagen wordt geleverd en we gebeld worden als er geleverd wordt. In ons geval behoorlijk onhandig en chauffeur wist er even geen raad mee.... Geef bij de bestelling aan dat er met een (grote) vrachtwagen wordt geleverd en we gebeld worden als er geleverd wordt. In ons geval behoorlijk onhandig en chauffeur wist er even geen raad mee. Uiteindelijk pallet met 2 man gedragen.

Toegezegde telefoontje van de chauffeur circa half uur vooraf niet ontvangen. Hij stond ineens voor de deur (mogelijk voor een dichte dus).

Er worden diverse communicatiemiddelen geboden, maar slecht op gereageerd. Ik heb nog steeds onbeantwoorde vragen in de Whatsapp. Daarnaast herhaaldelijk zelf teruggebeld omdat er niet door de medewerk(st)er werd teruggebeld. Aandacht hiervoor!

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Informatie over levering (met vrachtwagen i.p.v. postorder) en dat er vooraf wordt gebeld (in dat geval hadden we een mobiel nummer doorgegeven).

Jan Kolsteren

Snelle en goede levering

Beschrijf hier uw ervaring

Je hoeft maar te bellen en je word vriendelijk te woord gestaan als ze niet direct antwoord hebben bellen ze op vrij korte tijd terug

I.p.v. de profielen te schroeven als je niet zo'n tang hebt kun je ze ook popnagelen is mooi vlak afgewerkt schroeven steken er te ver buiten uit

n.v.t.

Dennis van Ginkel

Duidelijke en overzichtelijke website. Spullen worden volgens afspraak geleverd. Volgende keer bestel ik er weer?

Robin

Het bestellen en het contact dat werd opgenomen voor de leverdag was prima. Ook de optie dat de chauffeur een uur van te voren belt voor levering was heel fijn. Alleen jammer dat de chauffeur daar... Het bestellen en het contact dat werd opgenomen voor de leverdag was prima. Ook de optie dat de chauffeur een uur van te voren belt voor levering was heel fijn. Alleen jammer dat de chauffeur daar geen gebruik van heeft gemaakt en de goederen op de stoep heeft gezet en niks heeft laten weten. Daar kwam ik pas achter toen het daar al een uur stond en ik aan het werken was. Wat dat betreft drama