O.W. Buitenhuis

Goede website en snelle levering. Echter rommelige, slechte communicatie en incorrecte leveringen.

Beschrijf hier uw ervaring

Met alle geleverde zaken was wat mis. Geleverd kozijn was de verkeerde maat en de deurkrukset was incompleet. Incomplete zaken niet correct geleverd.

Pluspunten zijn de zeer nette en complete website en de snelle levering.

Geef bij de bestelling aan dat er met een (grote) vrachtwagen wordt geleverd en we gebeld worden als er geleverd wordt. In ons geval behoorlijk onhandig en chauffeur wist er even geen raad mee. Uiteindelijk pallet met 2 man gedragen.

Toegezegde telefoontje van de chauffeur circa half uur vooraf niet ontvangen. Hij stond ineens voor de deur (mogelijk voor een dichte dus).

Er worden diverse communicatiemiddelen geboden, maar slecht op gereageerd. Ik heb nog steeds onbeantwoorde vragen in de Whatsapp. Daarnaast herhaaldelijk zelf teruggebeld omdat er niet door de medewerk(st)er werd teruggebeld. Aandacht hiervoor!

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Informatie over levering (met vrachtwagen i.p.v. postorder) en dat er vooraf wordt gebeld (in dat geval hadden we een mobiel nummer doorgegeven).

Score voor Metalstudwand.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Complete deur met stalen kozijn