Haveman montage

De bestelling ging makkelijk. Ik heb bijna 60 euro betaald voor snellere levering en pas 's middags op de dag van levering kreeg ik een mail dat de levering niet compleet zou zijn. Vind ik erg laat... De bestelling ging makkelijk. Ik heb bijna 60 euro betaald voor snellere levering en pas 's middags op de dag van levering kreeg ik een mail dat de levering niet compleet zou zijn. Vind ik erg laat en daar heb ik geen 60 euro voor betaald. Bij montage van de wand kwam ik er achter dat er een verkeerde bovendorpel geleverd was. Ik heb gebeld en kreeg een telefoniste aan de lijn, die kon me niet helpen en zei dat ik een mail moest sturen. Ik wacht nu af hoe dit allemaal opgelost word.

Groeten Marcel Haveman

Eerder aangeven als er producten niet op tijd geleverd worden. En misschien betere na controle van de uitgeleverde bestellingen.

Hans Rijpma

Prima service. gevraagde leverdag was niet mogelijk. Snelle oplossing gevonden en eerder dan verwacht de producten uiteindelijk thuis gekregen.

goed assortiment, keurig geleverd

gereedschappen mogen aangevuld worden met plamuurmessen, blikscharen etc.

Metal Stud

Bestelgemak en een goede prijs. Helaas maakt de website niet helemaal waar wat wordt voorgespiegeld. Zo suggereert de website dat je kunt inplannen op welke werkdag de materialen worden geleverd.... Bestelgemak en een goede prijs. Helaas maakt de website niet helemaal waar wat wordt voorgespiegeld. Zo suggereert de website dat je kunt inplannen op welke werkdag de materialen worden geleverd. Later bleek dat dat in mijn regio alleen op dinsdagen en donderdagen kan. De leverdatum werd daarna nog eens twee keer aangepast. Eenzijdig. Dat stoorde me een beetje. Kortom: prima product, bestel- en leverproces voor verbetering vatbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

Transparanter zijn over levermogelijkheden. Niet eenzijdig leverdatums aanpassen. De klant heeft ook een agenda en kan niet altijd thuis zijn om materialen in ontvangst te nemen.

Geen.

Paul Broekhoven

Eerst informatie via de Chat opgevraagd over de te bestellen artikelen. Zeer snelle en accurate respons. Bestelling geplaatst via formulier. Werkt perfect en maakt het bestellen nog eenvoudiger.... Eerst informatie via de Chat opgevraagd over de te bestellen artikelen. Zeer snelle en accurate respons. Bestelling geplaatst via formulier. Werkt perfect en maakt het bestellen nog eenvoudiger. Levering volgens afspraak en op tijd. Eén verkeerd artikel geleverd, was de volgende dag al weer omgeruild. Helemaal top !

Beschrijf hier uw ervaring

Goede response op vragen en goede levering.

Iers snellere levering kan soms gewenst zijn. Bestelling 15/11/18, levering 22/11/18. Deze keer geen probleem.

J.F. van der Wal

Mijn ervaring met dit bedrijf zit in de bestelling van een metalstud wand met alle daarbij behorende materialen.

Beschrijf hier uw ervaring

Op de website wordt aangegeven dat de levertijd tussen de 1 en 3 dagen is. Op de tweede dag ben ik gebeld met de mededeling dat de spullen een dag later zullen worden bezorgd met daarbij de vraag of... Op de website wordt aangegeven dat de levertijd tussen de 1 en 3 dagen is. Op de tweede dag ben ik gebeld met de mededeling dat de spullen een dag later zullen worden bezorgd met daarbij de vraag of dit een probleem is. Het antwoord laat zich in mijn optiek raden omdat er aan de meeste verbouwingen planningen en agenda's van mensen hangen. Ik begreep de vraag ook niet zo goed omdat, het leveren op de afgesproken datum, geen keus was.
De materialen zijn netjes door firma Raab Karcher bij ons bezorgd en tijdens het naar binnen brengen van de materialen kom ik erachte dat de laatste gipsplaat nat, groen uitgeslagen en gebroken is. Na dit gemeld te hebben via mail met bijbehorende foto's bij sisto shops met daarbij het aanbod dat ik hem zelf wel wil omwisselen bij de dichtstbijzijnde vestiging, kreeg ik na enige tijd het antwoord terug dat alleen het karton zou zijn gescheurt en ik de plaat nog prima kon gebruiken. Ik begreep dit antwoord niet geIet op het voorgaande en heb dit ook geantwoord. Ik heb daarna geen antwoord meer mogen ontvangen van sisto shops. Ik kreeg alleen wel het verzoek om een feedback in te vullen waarvan acte.

Ik denk dat bovenstaande genoeg stof tot nadenken geeft

n.v.t

Reactie Metalstudwand.com:

Klant heeft inmiddels gratis een nieuwe gipsplaat af kunnen halen bij een vestiging van Raab Karcher in Wolvega.

Richard Rikken vastgoedinspectie

Zeer teleurgesteld
Heb maandag gebeld en gemeld dat de levering van vrijdag j.l niet compleet was.
Niet geleverd : loopslot met kruk, voegband (gaasband) 1 rol, 1 doos...
Zeer teleurgesteld
Heb maandag gebeld en gemeld dat de levering van vrijdag j.l niet compleet was.
Niet geleverd : loopslot met kruk, voegband (gaasband) 1 rol, 1 doos gipsplaatschroeven geleverd i.p.v. 2 pakken
Er zou een credit nota komen ....maar heb deze tot op heden niet gekregen
Heb namelijk betreffende spullen inmiddels zelf gehaald.
Graag wens ik hier over bericht te worden 06-38911881

Beschrijf hier uw ervaring

Compleet pakket voor metalstud wand besteld , werkelijk word er veel meer geleverd....dus blijf je met resten zitten.

Met de klant contact opnemen en afhandelen.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Ik wens gebeld te worden,.

Waldo/Studio van Hout

Goede product. Vlotte levering

martin

Wande besteld

Duidelijke afspraken

interrax

Zeer goede samenwerking buiten uitzondering op de leveringswijze

Eelco rietveld

Prima service en snelle reactie op vragen.