Alexander

Goed en correct, ook bij het oplossen van aan leveringsfout snel en goed opgelost

J.Gankema

Mijn ervaring is dat hetgeen ik heb besteld tijdig en juist is geleverd

goed

Te weinig kontakt om een oordeel te geven

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

N.V.T

R.J.B. van Dam

Goed leuke mensen om mee te praen

Beschrijf hier uw ervaring

denken met je mee om geen fouten te maken

geen idee

Nick vd velde

Nette afgandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Goede afhandeling van de orders en snelle levertijd

Zo snel niet nee

D. Weijgertze

Snelle bestel en bezorg service.
Netjes verpakt en voor de deur geleverd zonder gedoe.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle bestel en bezorg service.
Netjes verpakt en voor de deur geleverd zonder gedoe.

zeer tevreden!

Wat wat iets beter zou kunnen is naar de klant beter mededelen in hoeveel leveringen de spullen komen, Zo kwam er een zending schroeven per post, een dhl pakket met de nagels en dan de feitelijke levering van de wand.

Verder zeer tevreden!

Rolf Leemeijer

Het bestellen van een metal stud wand gaat vrij eenvoudig. Afrekenen ook. Alleen heb ik geen materialen gekregen, ook na herhaaldelijk bellen wordt er niet meer opgenomen. Ik heb het idee dat het... Het bestellen van een metal stud wand gaat vrij eenvoudig. Afrekenen ook. Alleen heb ik geen materialen gekregen, ook na herhaaldelijk bellen wordt er niet meer opgenomen. Ik heb het idee dat het een malafide bedrijf is, ik ga deze week maar aangifte doen van bedrog of zo iets.

Reactie Metalstudwand.com:

Wij hebben inmiddels de klant gesproken en opnieuw een leverdag afgestemd. De bestelling is in goede orde ontvangen.

Bart Wijdemans

De materialen zijn, al dan niet door een storing, een dag later geleverd dan afgesproken. Had het gewaardeerd dat ik op de dag van levering een mailtje, belletje of andere manier iets had gehoord... De materialen zijn, al dan niet door een storing, een dag later geleverd dan afgesproken. Had het gewaardeerd dat ik op de dag van levering een mailtje, belletje of andere manier iets had gehoord van de vertraagde levering. Helemaal niks vernomen. Levering dag later was prima. Alhoewel er een beschadiging op één van de deuren zat, kan gebeuren, deze is twee dagen later omgeruild, prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Uiteindelijk toch positief. Bij vragen via mail krijg je snel antwoord. Kreeg ook een heel behulpzame medewerker aan de telefoon die mij filmpjes van de montage stuurde, goede uitleg gaf, en ik hem... Uiteindelijk toch positief. Bij vragen via mail krijg je snel antwoord. Kreeg ook een heel behulpzame medewerker aan de telefoon die mij filmpjes van de montage stuurde, goede uitleg gaf, en ik hem altijd kon bellen bij vragen. Da's top!

Lars roosenstein

Uitstekende telefonische klantenservice! Was erg behulpzaam en meedenkend. Ook service hulp op de site is goed en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

De enorme pallet moest ik zelf weg brengen, dat is een beetje vervelend. Zeker bij kleine bestellingen

TFV

Eenvoudig besteld, goede prijs en kwaliteit. Afspraken over levering waren ook gemakkelijk te maken.

Duidelijke informatie

dijk

Prima. Snelle levering dus niets op aan te merken.