Edwin Blom

Goed, duidelijke info.

Prima.

nvt

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Voor mij persoonlijk was alle info aanwezig.

Etagon

Uitstekende service, snelle levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Samenvoegen van orders uit diverse webshops mag wat eenvoudiger.

Boumans & Partners Advocaten

Makkelijk en voldoende informatief

Deepak Doekharan

Snelle reactie en afhandeling

Beschrijf hier uw ervaring

Was opzoek naar knauf diamond board. Door veel leveranciers niet meer te leveren door corona. Sistoshops had ze gelukkig wel op voorraad, alles is voorspoedig verlopen en binnen enkele dagen had ik... Was opzoek naar knauf diamond board. Door veel leveranciers niet meer te leveren door corona. Sistoshops had ze gelukkig wel op voorraad, alles is voorspoedig verlopen en binnen enkele dagen had ik ze binnen. Super bedankt.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

Korting hij afnemen grote hoeveelheid

michael van iersel

Goed alleen jammer dat ik voor een pallet moet betalen waar ik zelf niets mee kan?

Zie hierboven

Statiegeld pallet ?. Hoezo

Alles

Jan-Wim Verhoeff

Eerste ervaring is goed bevallen

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling ging zeer vlot, het is duidelijk wat nodig is voor de wand. Folie (damdicht/dampopen) was echter niet te vinden. Uiteindelijk werden verkeerde profielen opgestuurd (te kort). Dit werd na... Bestelling ging zeer vlot, het is duidelijk wat nodig is voor de wand. Folie (damdicht/dampopen) was echter niet te vinden. Uiteindelijk werden verkeerde profielen opgestuurd (te kort). Dit werd na telefonisch contact goed opgelost. De beloofde credit is echter nog niet ontvangen.

Ook folie aanbieden als optie

Dampopen en dampdich folie

Mark

Prima geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Besteld en binnen een paar dagen af hehaald bij een bouwcentrum in mijn omgeving. Prima dus.

Hengst B.

Bestelling via de website ging probleemloos. Levering volgens afspraak, helaas ontbreken twee montage pakketten van de kozijnen waardoor de klus stil ligt.

snel en duidelijk

zorg dat indien de site aangeeft "op voorraad" dat dit bij de levering ook klopt.

Welke informatie heeft u NIET gevonden op deze website?

inbouwmaten bruto of netto van de betreffende kozijnen

Harry

Er ging nogal wat fout met mijn bestelling. Er waren 2 profielen te weinig geleverd, de rol gaasband is niet aangekomen, ik moest 3 pallets betalen, terwijl alles op 1 pallet werd geleverd, men had... Er ging nogal wat fout met mijn bestelling. Er waren 2 profielen te weinig geleverd, de rol gaasband is niet aangekomen, ik moest 3 pallets betalen, terwijl alles op 1 pallet werd geleverd, men had me verteld dat pallets direct aan de chauffeur mee terug konden worden gegeven, maar die wist hier niks van.

Beschrijf hier uw ervaring

Ze gaan alles oplossen d.m.v. een creditnota.

Doe het in 1 keer goed.

Chang

Goede klantenservice die meedenkt en levering perfect op tijd.

Onder kleinmateriaal ook alle (klein)gereedschap beschikbaar maken benodigd voor afwerken van wanden. Bijv. Spackmes of bolle spaan.