Dekkers keukenmontage

Prima te woord gestaan.

behulpzaam en vriendelijk.
snelle levering

Los

Alles netjes verzorgd en afgeleverd

Frans.schoenmakers

Heel goed

Zo doorgaan

Eric

Goed meedenken met de klant

Mathie van Montfort

Snelle levering, op afgesproken tijdstip geleverd. De mail van sistoshop komt niet door hét spamfilter. Dit is te voorkomen.

Jan Janssen

Snel geleverd , goed materiaal. Ivm een kleine beschadiging contact gehad met de klantenservice en goed meegedacht en geholpen voor een oplossing

Tamara van Leeuwen

prima

wij belden voor hulp en de receptioniste verweest direct naar de website.. Wellicht was het klantvriendelijker geweest samen de website te bekijken en eventuele hulp te bieden.. We zijn er... wij belden voor hulp en de receptioniste verweest direct naar de website.. Wellicht was het klantvriendelijker geweest samen de website te bekijken en eventuele hulp te bieden.. We zijn er uiteindelijk wel uitgekomen, maar we belden natuurlijk niet voor niets...

M de Graaf

Nvt

De verpakking van de deur en kozijn waren te vies om beet te pakken. Alle gipsplaten hadden wel een beschadiging, schuimtape was verkreukeld. Alles is wel bruikbaar maar kost wel weer meer werk om... De verpakking van de deur en kozijn waren te vies om beet te pakken. Alle gipsplaten hadden wel een beschadiging, schuimtape was verkreukeld. Alles is wel bruikbaar maar kost wel weer meer werk om strak te maken. Tip: als je nieuwe spullen levert zorg dan ook dat ze als nieuw bij de klant aankomen.