G.W.

Uitstekende service! Duidelijke webshop. Telefonisch contact om de levering af te stemmen. En volgens afspraak geleverd. Prima!

tfm wolters

Goed . meedenkend

Beschrijf hier uw ervaring

we hebben nog niet zoveel besteld maar dat wat wij besteld hebben is goed afgeleverd en mooi op de afgesproken tijd

heb ik niet

Willemse

Super! Inderdaad in minuten een wand besteld.

Na het bestellen van de wand is er een optie om extra benodigdheden bij te bestellen zoals pleister pasta en gaas. Echter voor andere primaire zaken als een blikschaar en of fixeer tang en geluids... Na het bestellen van de wand is er een optie om extra benodigdheden bij te bestellen zoals pleister pasta en gaas. Echter voor andere primaire zaken als een blikschaar en of fixeer tang en geluids isolerend band moet ik uitgebreid zoeken. Dat is jammer.

Andre kerremans / Xalema

Efficient

Meer upfront info installatiedienst

Mohebbi

Beschrijf hier uw ervaring

Betere berijkbaarheid en wanneer je beloofd terug te bellen en nog geen antwoord hebt dan ook even terug bellen zodat je laat weten dat je er mee bezig bent.

jaap

Goede telefonische bereikbaarheid en prima geholpen om snel de volgende dag alles geleverd te krijgen

Kees

Altinok

Per toeval op Internet gevonden,
Ik ben zeer tevreden over de service en snelle levering. Chauffeur die mijn bestelling heeft gebracht krijgt een 10 met een griffel.

Beschrijf hier uw ervaring

Iets meer informatie over de producten, welke merk het is. en ik mis bij sommige artikelen afmetingen en stuks per verpakking, Zoals bij isolatie.

JB

Niet goed

Beschrijf hier uw ervaring

Vooral zorgen dat de afhandeling (orderverwerking, informatie aan de klant, bezorging) op orde komt.

J Verheij

Bestellen gaat makkelijk en levering zeer snel volledig naar terverdenheid