Hanneke

Fijne website, daarna fijn contact gehad over de levering van de spullen. Alleen de chauffeur zou mij bellen een half uur voor levering en dat heeft ie niet gedaan. Spullen stond erg ongelukkig op... Fijne website, daarna fijn contact gehad over de levering van de spullen. Alleen de chauffeur zou mij bellen een half uur voor levering en dat heeft ie niet gedaan. Spullen stond erg ongelukkig op mijn oprit

H Meijer

Snel en goed. Goede communicatie!

Remco

Fijne site, veel uitleg voor doe het zelver

Beschrijf hier uw ervaring

Super met uitgebreide video's!

Reijnders

Duidelijke website met een makkelijk bestel systeem. Snelle service.

Zie bovenstaande reactie

Palletwagen meenemen! Nu worden de spullen met een kraan op de stoep gezet en succes ermee. Dat is een minder aspect.

J le Comte

Super goed

Super goed

Nee hoor

Piet Paulusma

Metalstudprofielen, stalen kozijn, deur en gipsplaten.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke site, met veel extra (klus)informatie. Vragen worden spoedig en vakkundig beantwoord.

Van driel

Informatieverstrekking prima, maar de levering moet anders. Gipsplaten kan je niet onverpakt leveren. Het was droog maar als het regent ben je de pineut. Voor mij reden om niet meer bij sisto te... Informatieverstrekking prima, maar de levering moet anders. Gipsplaten kan je niet onverpakt leveren. Het was droog maar als het regent ben je de pineut. Voor mij reden om niet meer bij sisto te bestellen.

Zie bovenstaande

Reactie Metalstudwand.com:

Bedankt voor uw verbeterpunt. Leveringen van gipsplaten e.d. op regenachtige dagen worden altijd voorzien van krimpfoliehoezen.

Emil Pabon

Ik zocht een heel specifiek onderdeel en vond dat dankzij de goed toegankelijke website van Metalstudwand.com.
Levering volgde sneller dan verwacht - binnen 16 uur.
Enige minpuntje zijn...
Levering volgde sneller dan verwacht - binnen 16 uur.
Enige minpuntje zijn de 'afhandelingskosten'; die duiken zonder waarschuwing op. Bij enig nadenken begrijp ik hoe het werkt, maar 100% transparant bij de bestelling is het toch net niet.

Satubatu Klussenbedrijf

Zeer goede service materialen op juiste moment geleverd van goede kwaliteit en age prijs.

A. V. (particulier)

Op internet gevonden

Beschrijf hier uw ervaring

goede communicatie, snelle afhandeling, alles mooi op tijd geleverd.